افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

سی ان ان: اسید پاشی به روی دختران درافغانستان همچنان ادامه دارد

دولت افغانستان در گزارشی اعلام کرد برخی از کسانی که با تحصیل دختران در مدارس این کشور مخالف هستند به صورت انها اسید می پاشند تا با این روش ترس و وحشت را در میان خانواده ها گسترش داده و انها را از فرستادن دختران خود به مدرسه منصرف کنند با وجود این بسیاری از این دختران با همه خطرات عزم خود را جزم کرده اند که به مدرسه رفته و در جامعه خود پیشرفت کنند. تا کنون چندین مورد از پاشیدن اسید روی صورت دختران در قندهار گزارش شده است. این منطقه هنوز تحت نفوذ طالبان است. این اولین بار نیست که طالبان دختران را هدف قرار می دهند، انها تاکنون دهها بار به مدارس دخترانه و معلمان زن حمله کرده اند. کرزای رئیس جمهور افغانستان گفت یک انسان واقعی هرگز روی صورت دختری کوچک و بی دفاع اسید نمی پاشد و هرگز نمی خواهد تا دختری کوچک ناراحت و غمگین باشد. این عمل نه تنها بزدلانه بلکه غیر اسلامی است.
نظرات 1 + ارسال نظر
زیوری دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:31 ب.ظ http://www.tourfablog.com

انشاء الله در راه معرفی فرقه کثیف وهابیت که لعنت خدا بر بنیانگذار و پیشوایان ان باد.امید است یک مسلمان غیوری چون جنابعالی در راه شناساندن فرقه کثیف بهاییت قدم بردارد. موفق و پیروز باشید.

سلام دوست عزیز.ممنونم از لطف شما.باید به همگان اگاهی داده بشه که این فرقه وهابیت ریشه اش همانطور که در کتاب مستر همفر انگلیسی ذکر شده مانند بهاییت از انگلستان اوج گرفته.در وبلاگ دیگرم به اسم www.lovegod110.blogsky.com از فرقه بهاییت هم نوشتم دوست داشتید مطالعه اش کنید
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد