افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

رسوایی جدید آل سعود؛ آب مسموم در مناطق شیعه نشین

سران کثیف وهابیت، در ادامه شیعه زدایی از آن مملکت وهابی، آب مورد استفاده شیعیان را با استفاده از مواد خطرناک سمی نموده و روانه مناطق شیعه نشین می کنند، به آن امید که شاید، اینگونه راه اسلاف یزیدی خود را طی کرده باشند...دولت سعودی که به سرکردگی شیوخ درباری، نقش مهمی را در تکفیر و کشتار شیعیان، در اقصی نقاط جهان ایفا میکند، در پروژه ای جدید، کشتار شیعیان را به شکلی ناجوانمردانه ادامه می دهد. 

سران کثیف وهابیت، در ادامه شیعه زدایی از آن مملکت وهابی، آب مورد استفاده شیعیان را با استفاده از مواد خطرناک سمی نموده و روانه مناطق شیعه نشین می کنند، به آن امید که شاید، اینگونه راه اسلاف یزیدی خود را طی کرده باشند...

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از سلام شیعه، شهروندان استان القطیف به تازگی پرده از این جنایت بزرگ در حق شیعیان، برداشته و دانسته اند که؛ شبکه آبرسانی شهرهایشان از موادّ‌ سرطان زا ساخته شده... انتشار این خبر منجر به ترس و نگرانی مردم این منطقه گردیده است... 

خبر سرطان زا بودن لوله های آبرسانی تا کنون مورد شک و تردید قرار داشت، ‌ولی بحث و بررسی این موضوع در شورای استان، حاکی از عمق این فاجعه می باشد. 

شهروندان القطیف معتقدند که؛ استفاده از لوله های سرطان زا بخشی از توطئه افراطیون رژیم سعودی است، تا باعث بیماری و مرگ صدها هزار شیعه ساکن استان القطیف شوند. کسانی که فتوای تکفیر شیعه را داده اند، یقیناً سلامت روحی و جسمی میلیونها شیعه چه در القطیف و چه الاحساء برایشان هیچ اهمیتی ندارد. 

رسوایی استفاده از لوله های سرطان زا در القطیف، در همه جا منتشر شده و این در حالیست که منابع آگاه از استفاده این لوله های سرطان زا در استان الاحساء و شهرهای شیعه نشین نیز خبر می دهند... 

در پی این گزارش؛ کمیته حقوق بشر، از اداره آب و محیط زیست منطقه الشرقیه خواستار توضیحی در این مورد گردید. 

روزنامه "الیوم" چاپ سعودی از قول مدیر جمعیّت حقوق بشر شاخه منطقه الشرقیه (جمعه الدوسری) خطاب به مدیر اداره آب منطقه نوشت: در حال حاضر لوله های آب منازل، از "اسبستوس" (مادّه خطرناک شیمیایی که باعث ایجاد سرطان ریه میشود) ساخته شده است...! 

بنابر گزارش این روزنامه؛ تعدادی از لوله های آب القطیف که از این ماده خطرناک ساخته شده است، از زمان صدور تصمیم شورای وزیران شناسایی شده،‌ ولی تاکنون اداره کلّ آب منطقه الشرقیه برای جایگزینی این لوله ها اقدامی نکرده است. 

بنابر گزارش رئیس شورای استانی القطیف (دکتر ریاض المصطفی) لوله های آب ساخته شده از اسبستوس باعث سرطان ریه می شود. بر این اساس، وی استفاده از این لوله ها را فاجعه ای برای اهالی القطیف دانست که باید در مورد مسبّان آن تحقیق و تفحص گردد. 

مردم منطقه، در پی انتشار این گزارش برای حفظ سلامتی شهروندان، خواستار تعویض سریع لوله های آب شدند و نیز از رژیم سعودی خواستند در برابر این توطعه اقدام جدی نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد