افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

"بن لادن " برنده مناقصه خط آهن عربستان شد

گروه سعودی بن لادن با همکاری شرکت الکترونیکی تالس در مناقصه چند میلیون دلاری ساخت خط آهن شمالی ـ جنوبی عربستان سعودی برنده شدند.
به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از فارس،‌ پرس تی وی اعلام کرد، گروه سعودی بن لادن یک شرکت ساختمانی چند ملیتی است که دارایی فراوانی در خاورمیانه دارد و دفتر مرکزی آن در جده عربستان است. 

به گزارش نشریه تخصصی انگلیسی "مید "، عربستان اجرای سامانه هشدار دهنده و امنیتی برای 1800 کیلومتر خط آهن این کشور را که 2.8 میلیارد دلار هزینه دارد، به این دو شرکت واگذار کرده است. 

این خط آهن معادن شمالی عربستان را به کارخانه های پردازش و سکوهای صادراتی در دست احداث در "رأس الزور " در جنوب منتقل می کند. 

بنابر این گزارش، عربستان همچنین ساخت 600 کیلومتر دیگر از این خط آهن و احداث یک خط مسافربری از "ریاض " به شهر شمالی "الزبیره " را به مناقصه خواهد گذاشت. 

مجله مید گزارش داد انتظار می رود، ائتلاف چند شرکتی به رهبری گروه عربی "الرجهی " اولین قرارداد ساخت خط آهن مسافربری پرسرعت 6 میلیارد دلاری بین "مکه " و "مدینه " را ببرد.

بله دوستان این تروریست پست با پولهایی که از درامد نفت با بوش و خانواده اش گرفته حالا خط اهن میخواد بزنه.دولت ال سعود وهابی عربستانم که اخرشه بی ناموسهای حرومزاده
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد