افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

پاراچنار پاکستان غزه دوم

نیروهای طالبان تنها در یک حمله 600 تن از شیعیان پاراچنار را به شهادت رسانده‌اند و در یک اقدام بی‌سابقه به قطع دستان کودکان خردسال مبادرت نموده‌اند.

بیش از 550 هزار شیعه پاکستانی در منطقه‌ی پاراچنار این کشور، مدت 18 ماه است که در محاصره‌ی گروه‌های طالبان و بمباران نیروهای آمریکایی قرار دارند.

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از تابناک، فاجعه‌ انسانی دل‌خراشی در منطقه‌ی پاراچنار پاکستان در حال رخ‌دادن می‌باشد، در حال حاضر چند هفته ای است که راه های اصلی ورود آب و غذا بر روی ساکنین این منطقه بسته شده و مردم آن‌جا در محاصره‌ی قرار گرفته‌اند.

بنابر این گزارش نیروهای طالبان تنها در یک حمله 600 تن از شیعیان پاراچنار را به شهادت رسانده‌اند و در یک اقدام بی‌سابقه به قطع دستان کودکان خردسال مبادرت نموده‌اند.

در این منطقه اشرار موسوم به گروه‌های یزیدی با نیروهای طالبان هم‌دست شده و علیه مردم مظلوم شیعه پاراچنار می‌جنگند.

گفتنی است، با توجه به قرار داشتن پاراچنار در منطقه سرحد پاکستان که مقر اصلی طالبان در این کشور محسوب می شود در اکثر بمباران مرزی پاکستان توسط آمریکا منطقه پاراچنار نیز مورد هدف واقع می شود. به زودی گزارش کاملی از منطقه‌ی پاراچنار در تابناک منتشر می‌گردد.
خب من موندم چرا صدا سیما که دم از اسلام و شیعه و..... میزنه این اخبار رو جرا درج نمیکنه؟اینم شد مثل قضیه چچن که احدی حرف نزد تا نکنه به اقای پوتین بر بخوره؟اقایون صدا و سیما نون به نرخ روز خور نشوید به و الله باید اون دنیا جواب پس بدید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد