افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

حمله مجدد وهابی ها به شیعیان پاراچنار

به دنبال این درگیری، تروریستها در فاصله کوتاهی از مواضع شیعیان سنگر گرفتند و درگیری به صورت تبادل آتش تا سه ساعت ادامه یافت.

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از ابنا ،روز گذشته تروریستها به شیعیان پاراچنار که در حال ترمیم خرابی های منازلشان در روستای چاردیوال بودند، حمله کرده و تلاش کردند که آنها با به قصد دریافت غرامت بربایند که با واکنش شیعیان روبرو شده و 5 نفر از آنها به هلاکت رسیدند.


به دنبال این درگیری، تروریستها در فاصله کوتاهی از مواضع شیعیان سنگر گرفتند و درگیری به صورت تبادل آتش تا سه ساعت ادامه یافت. شیعیان با حمله به مواضع تروریستها سنگرهای آنها را گرفتند و درگیری در حال حاضر متوقف شده اما مدافعین شیعه در منطقه جنوب شرق شهرستان "کرم ایجنسی" مواضع خود را تقویت کرده و برای رویارویی با هرگونه تعرض تروریست ها آماده شده اند.

دریافت جزیه از بخشی از شیعیان پاکستان!

شیعیان شهر دیره اسماعیل خان در ایالت سرحد پاکستان از نظر وهابیونی که خود را اهل تسنن معرفی می‌کنند، کافرند و برای زندگی در این شهر باید ماهیانه مبلغی ثابت به عنوان جزیه بپردازند.
شیعیان شهر دیره اسماعیل خان در ایالت سرحد پاکستان از نظر وهابیونی که خود را اهل تسنن معرفی می‌کنند، کافرند و برای زندگی در این شهر باید ماهیانه مبلغی ثابت به عنوان جزیه بپردازند.

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از فارس، یکی از مقامات بلند پایه این شهر که در نشست تخصصی "بررسی وضعیت شیعیان پاکستان " که در شهر قم صحبت‌ می‌کرد، با اعلام این خبر گفت: ترروریست‌‌های سپاه صحابه با همکاری طالبان و لشکر جنگوی در ایالت سرحد قوانین سنگین غیز انسانی برای تحت فشار قرار دادن شیعیان وضع کرده‌اند که ادامه زندگی برای شیعیان را با مشکل مواجه کرده است. 

وی افزود: زعمای ترویست که خود را رهبر سنی‌های منطقه می‌دانند، اعلام کرده‌اند که شیعیان کافرند و سه راه بیشتر ندارند؛ یا اینکه دست از مذهب خود برداند و مسلمان شوند(یعنی افرطی گری را انتخاب کنند)، یا ماهیانه مبلغ ثابتی را به عنوان جزیه بپردازند و سوم اینکه از این مناطق کوچ کنند در غیر اینصورت کشته خواهند شد. 
وی علت اصلی شهادت شیعیان در شهر دیره اسماعیل خان و بطور اعم در ایالت سرحد را مقاومت در برابر این شرایط دانست و گفت: تاکنون در سال 2007 فقط بیش از 200 تن از شیعیان بردین منظور به شهادت رسیده اند و بیش از دهها خانوار نیز مجبور شده اند زندگی خود را ترک کنند و به شهر پنجاب کوچ کنند. 

این شهروند پاکستانی گفت: طالبان حتی برای افرادی که مجبور می‌شوند خانه و کاشانه خود را ترک کنند شرط گذاشته‌اند که حق ندارنمد حتی وسایل زندگی را با خود ببرند و باید با یک دمپایی و پیراهن که بر تن دارند، شهر دیره اسماعیل خان را ترک کنند که به هیمن دلیل شیعیان زیادی از این شهر در شهرهای دیگر این ایالت پنجاب همچنان آواره‌اند و هیچ امکاناتی به همراه ندارند. 
وی افزود: آدمربایی با هدف دریافت غرامت از شیعیان بنا بر خوی جنایتکارانه گروهک‌های مدعی پیروی از اسلام و قرآن از چند ماه پیش در تمام مناطق ایالت سرحد رواج یافته و تروریست‌های موسوم به طالبان تاکنون "ده‌ها میلیون روپیه " بابت آزادی شیعیان ربوده شده دریافت کرده‌اند. 

این شهروند پاکستانی با بیان اینکه وهابت در میان اهل تسنن واقعی نیز جایگاهی ندارند، تصریح کرد: معاملات مربوط به آدمربایی توسط زعماء وهابیت که خود را اهل تسنن معرفی می‌کنند و دولت پاکستان انجام می‌شود و این بدان معنا است که هم دولت و هم زعماء وابسته به دولت با تروریست ها آشنایی دارند و گاهی به نظر می رسد که شاید آنها نیز سهمی از این غرامت را از آن خود می نمایند. 
وی افزود: شیعیان ایالت سرحد نیز از ترس جان عزیزانشان از هرگونه اقدام قانونی علیه آدمربایان خودداری می‌کنند و در برخی مواقع مجبور می شوند خانه و کاشانه و حتی زمین کشاورزی خود را بفروشند تا بتوانند عزیزان خود از دست آنها آزاد کنند. 

این شهروند پاکستانی که از ساکنین شهر دیره اسماعیل خان می‌باشد، در ادامه از رابطه پشت پرده نیروهای امنیتی پاکستان و بویژه اعضای سرویس اطلاعاتی این کشور با تروریست‌ها خبر داد که از هیچ اقدام قانونی برای متوقف کردن این جنایت انجام نمی‌دهند. 
همچنین وی با بیان اینکه "شیعیان دیره اسماعیل خان با بدترین وضع ممکن روبرو هستند و تعداد کثیری از شیعیان این شهر به شهرهای مختلف پنجاب مهاجرت کرده اند، تأکید کرد: مردم دیره اسماعیل خان هیچگونه وسیله‌ای برای دفاع از خود ندارند در حالی تروریست‌ها انواع اسلحه را در اختیار دارند و در مواردی محله‌های شیعی را با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار داده‌اند. 

وی در پایان با اشاره به توطئه آمریکا و صهیونیست‌ها در همکاری با سپاه صحابه، لشکر جنگوی، طالبان و وهابیت برای کوچاندن شیعیان از این شهر خاطر نشان کرد: در این شهر یک برنامه حساب شده برای کوچاندن شیعیان به پنجاب در حال اجرا است، همانگونه که در هنگو و پاراچنار نیز همین سیاست با تاکتیک‌های متفاوت اجراء می شود و دولت پاکستان چشم خود را بر این جنایات غیر انسانی بسته است.

آتش زدن خودرو روحانی شیعه توسط سعودیها

به گزارش شیعه آنلاین، پایگاه خبری "الراصد" همچنین افزود: چندین جوان که صورت خود را پوشانده بودند ساعات اولیه صبح جمعه خودروی یک معلم شیعی را در شهر "سکاکا" در منطقه "الجوف" در شمال عربستان سعودی به آتش کشیده و فورا پا به فرار گذاشتند.

این پایگاه خبری در ادامه نوشت: پس از تماس اهالی منطقه، خودروی آتش نشانی فورا خود را به محل این جنایت رساند اما خودرو به طور کامل در آتش سوخته بود. تحقیقات نیروهای پلیس منطقه در مورد این جنایت آغاز شده است.

در همین حال منابع آگاه شیعی اعلام کردند: طی چند روز اخیر به جز این جنایت، چندین خودرو متعلق به شیعیان در معرض آتش سوزی و آسیب رسیدن از سوی افراط گرایان وهابی قرار گرفت اما تلاش آنان ناکام ماند.

این بار به دلیل اینکه جنایت در ساعات اولیه صبح و در هنگام خلوتی خیابان‌ها صورت گرفت، اهالی منطقه نتوانستند مانع انجام آن شوند.

"الراصد" در ادامه افزود: این رفتار احتمال آغاز مجدد درگیری‌ها میان شیعیان مظلوم با نیروهای امنیتی و نیروهای وابسته به هیئت امر به معروف و نهی از منکر را افزایش می‌دهد به ویژه اینکه جمعیت شیعیان و سنی‌ها در این شهر تقریبا برابر است از همین رو نگرانی بسیاری از مقامات مسئول را برانگیخته است.

تهدید شبکه "اهل البیت" از سوی وهابیها

ماهواره‏ای اهل البیت علی‏رغم تهدیداتی که از سوی وهابیان تکفیری صورت می‏گیرد به فعالیت خود ادامه می‏دهد.

به گزارش خبرگزاری ابنا به نقل از "اباء"، در پی پخش کامل و سریع حوادث و رخدادهای مدینه و پوشش کامل آن از سوی شبکه ماهواره‏ای "اهل البیت"، وهابیان در کشور عربستان آن را تهدید کردند.


این در حالی است که این شبکه در روزهای اخیر بدون توجه به تهدیدات وهابیان، به جزئیات مختلف اخبار مربوط به حوادث مدینه و پیگیری مراحل دستگیری شیعیان منطقه شرقیه می‏پردازد.


گفتنی است هنوز خبری راجع به نوع تهدیدات وهابیان منتشر نشده است.


شایان ذکر است شبکه جهانی اهل البیت(ع) که دفتر اصلی آن در عراق و در شهر کربلای معلا می‏باشد، به سه زبان عربی، انگلیسی و اردو برنامه پخش می‏کند و حوزه تخصصی فعالیت این شبکه مسائل دینی و مذهبی مربوط به شیعیان است.



سلام 

بعد از تهدیداتی که وهابیها به شبکه جهانی سلام تی وی کردند و سوء قصدی که به بنیانگذار این شبکه یعنی حضرت آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی کردند حالا نوبت شبکه اهل بیت شده.یه روزی تقاص تمام جنایاتشون رو پس میدن وهابیها

انفجار بمب در مسجد پاکستان 26 کشته و زخمی بر جای گذاشت

بر اثر انفجار بمبی در مسجدی در شمال غربی پاکستان، یک نفر کشته و 25 نفر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمد اقبال، رئیس پلیس منطقه دیر اسماعیل خان گفت: هنگامی که صدها نمازگزار شب گذشته (پنجشنبه 15 اسفند) نماز عصر را در مسجد این منطقه ادا می کردند، موتور سواران ناشناس بمبی دست ساز به داخل مسجد پرتاب کردند که منجر به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن 25 تن دیگر شد.

نیروهای امنیتی اعلام کردند: مجروحان به بیمارستان محلی منتقل شدند و پلیس، منطقه را نوار کشی و قرنطینه کرد.

بنابر گزارش خبرگزاری افه، منطقه دیر اسماعیل خان مجاور مناطق قبیله ای در مرز مشترک افغانستان و پاکستان قرار دارد و تبدیل به پناهگاه تعداد زیادی از اعضای گروه تروریستی طالبان شده است.