افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

دستگیری مجروحان شیعه در بیمارستان‌های مدینه !

یک پایگاه خبری سعودی با اشاره مجروح شدن ده‌ها شهروند عربستانی در جریان درگیری با نیروهای امنیتی نوشت: نیروهای امنیتی برخی از مجروحان این درگیری را در بیمارستان‌های مدینه‌النبی دستگیر کردند. به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از فارس، در جریان درگیری نیروهای امنیتی عربستان با زائران شیعه که در مقابل قبرستان بقیع رخ ‌داد، ده‌ها نفر مجروح شدند که به بیمارستان الزهرا و ملک فهد در مدینه‌النبی منتقل شدند که حال برخی از آنان وخیم گزارش شده است. این پایگاه خبری به نقل از برخی از نزدیکان مجروحان این درگیری گزارش داد: نیروهای امنیتی عربستان برخی از مجروحان را در بیمارستان دستگیر و به مراکز پلیس انتقال داده‌اند. شاهدان عینی با اشاره به حمله وهابیون افراطی و ماموران امر به معروف و نهی از منکر عربستان به زائران شیعه گفتند: این افراد با سنگ و چوب زائران را مورد ضرب و جرح قرار دادند و خسارت‌هایی به مغازه‌ها و خودروهای شیعیان در محله "العزیات " وارد کردند. توفیق السیف اندیشمند سیاسی عربستان درباره این حادثه به شبکه ماهواره‌ای المنار گفت: دولت ریاض مسئول حفظ شهروندان عربستانی در قبال عناصر افراطی است. در سالروز رحلت پیامبر اعظم(ص) شیعیان عربستان برای زیارت قبور ائمه بقیع در مقابل این قبرستان حضور یافتند ماموران امر به معروف و نهی از منکر عربستان بدون ذکر دلیل خاصتی از آنان خواستند که این محله راترک کنند اما شیعیان به این درخواست توجه نکردند و نیروهای امر به معروف و نهی از منکر به همراه ماموران امنیتی عربستان به آنان حمله کردند که بر اساس آخرین اخبار در جریان آن دو نفر شهید و چهار نفر دیگر مجروح شدند. 

خبرهای دریافتی حاکی ازآن است که زائران حرم شریف نبوی که شب گذشته مورد ضرب و شتم نیروهای پلیس عربستان قرار گرفتند، امروز در دادگاه محاکمه می شوند.

به گزارش «شیعه نیوز » به نقل از مهر ، اخبارحاکی ازآن است که نیروهای عربستانی که شماری از زائران شیعه و عزادار عربستانی را در حرم شریف نبوی و از مقابل قبرستان بقیع دستگیر کردند، امروز آنان را در دادگاه شهر مدینه منوره محاکمه می کنند.

" عبدالله المطرود" از منطقه سیهات، " عبدالله الدرویش " از منطقه قطیف ، " مرتضی الاربش " 25 ساله از دمام و " عبدالله المومن " که یک دانش آموز 15 ساله است، امروز در دادگاه عربستان به اتهام حمله به نیروهای امر به معروف عربستان محاکمه می شوند.

این درحالی است که شاهدان عینی گفتند : زائران شیعه و عزادار حرم شریف نبوی درحالی که به مناسبت فرا رسیدن سالروز وفات نبی اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و همچنین سالروز شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام مشغول عزاداری بودند، ناگهان و بعد از استقرار نیروهای ضد شورش عربستانی هدف حمله قرار گرفتند و بالطبع این زائران بی دفاع هم بدون در دست داشتن هیچ وسیله ای مجبور به دفاع از خود شدند.

همچنین اخبار به دست آمده بر این مسئله تاکید دارد که زائران بی دفاع عربستانی که توسط نیروهای وهابی عربستانی دستگیر شدند، به شدت مورد شکنجه جسمی و روحی شدند و حتی مجبور به امضای اعترافنامه هایی شدند که اتهامات وارده علیه آنان را ثابت می کند.

توضیح: ادمین سایت: بارها مشاهده شده که کلمه مامورین امر به معروف و نهی از منکر در اخبار و سخنان در مورد وهابیت عربستان گفته میشود.بهتر بگویید مامورین (امر به منکر و نهی از معروف) که الحق این شایسته عربستان ال سعود هست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد