افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

اخوان المسلمین بحرین:شیعیان حرامزاده اند!

محمد خالد" نماینده فراکسیون "إخوان المسلمین" بحرین طی اظهاراتی وقیحانه و بی سابقه شیعیان را فرزندان ازدواج مؤقت و حرام زاده نامید.

به گزارش شیعه آنلاین، "محمد خالد" که از نمایندگان بسیار نزدیک به دولت و خاندان حاکمیت در بحرین است در وب سایت خود در واکنش به درگیری‌های اخیر شیعیان با نیروهای امنیتی بحرینی در روستای "دراز" در شمال بحرین گفت: آنچه که ما در روستای "دراز" دیدیم یک تئاتر تروریستی و خشونت طلبی بود که زبان از بیان آن ناتوان است.

وی در ادامه با اهانت وقیحانه به شیعیان افزود: آشوبگران که به دنبال از بین بردن این وطن هستند فرزندان ازدواج مؤقت و حرام زاده هستند و باید هر چه سریعتر در دادگاه محاکمه شوند.

"محمد خالد" گفت: آیا باید منتظر بنشینیم که یک خانواده سنی مذهب را به طور کامل در آتش بسوزانند؟! یا اینکه دولت باید هر چه سریعتر تحرکات خود را آغاز کند تا جلوی این جنایت کاران را بگیرد.

وی افزود: اگر آنان حلال زاده بودند پدران و مادرانشان حتی یک لحظه هم به آنان اجازه نمی دادند که چنین آشوبی به پا کنند و دست به خرابکاری در خیابان‌های بحرین بزنند. لعنت خدا بر آنان که خرابکارند باد!

سلام 

توضیح تاریخی:

خب جالبه تاریخ رو انگار نخوندن و از قران بی خبرن.

1: ایه صیغه در قران هست و حکم الهی و پیامبر ص اون رو اجرا کرده.نه خدا رو قبول دارید نه پیامبر رو و نه سنت ایشون رو فقط ادعا دارید.عمر ابن خطاب به چه مجوزی ایه قران و دستور خدا رو لغو کرده؟

2:پدر عمر ابن خطاب با زنی ازدواج میکنه و از این زن صاحب دختری میشه که با همین دختر خودش زنا میکنه و عمر به دنیا میاد.ما حرومزاده ایم نه؟تاریخ رو بخونید پس

3: پیامبر فرمودن هرکس در حج طواف نسا رو انجام نده زنش بهش حرام میشه ولی اقای عمر طواف نساء رو لغو کردند.پس ببینید الان چند میلیون از اهل تسنن به زنشون حرام هستن اونوقت شیعه حرومزاده است نه؟

4:از امام صادق ع روایت داریم که گفت در قیامت عمر ابن خطاب باید جوابگوی تمام زناهای بشریت باشه چون اون بود که لغو کرد صیغه رو

باز هم بگم؟خجالت بکشید بابا

نظرات 14 + ارسال نظر
شمشیر چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:00 ب.ظ

به اون بدبخت مشرکی که نشسته و داره به انسانی که 1400 سال پیش میزیسته و مسوول اعمال خودشه بگم که.آقای عزیز در هیچ کجای قرآن نتیجه لعنت فرستادن بر کسی را ثواب ندانسته شما با توهینهایی که به خلفا میکنید یک لحظه فکر نمیکنید که شاید 1درصد احتمال داردتاریخی که به شیعیان رسیده تحریف شده باشد واگر چنین باشد وای برشما(البته اگر به معاد ایمان داریدچون ما چنین چیزی نمیبینیم)

تحریف؟جالبه برو کتب اهل سنت رو بخون میبینی که 99% احادیثی که تواتر دارن تو کتب خود اهل سنت درج شده پس چرا انقدر احمقانه نگاه میکنید؟با امثال توی بی علم هیچ حرفی ندارم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:42 ب.ظ

سلام

لطفا سند سخنانتان در مورد خلیفه دوم را دقیق ذکر کنید
که از کتب خود اهل سنت میباشد

منتظرم
متشکر

سلام
چشم
اگر کتاب صحیح بخاری و صحیح مسام رو خونده باشید درج شده درونش.
یا علی

دوست دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:53 ق.ظ

سلام ممنون از پاسخ گوئی صحیح شما اما ما همه در دل بغض اون سه غاصب رو داریم اما شما در بیان در محیط عمومی کمی تقیه کن چون افرادی نه به علت دشمنی که بخاطر جهل منکر وحتی طرفدار دشمن شده اند تمام این مسائل در بسیاری از کتب خود اهل سنت آمده اما ما که اینهمه دستمون پر هست باید اسناد رو هم رو کنیم و شمما صحیح بخاری و صحیح مسلم رو در انتهای متنت قرار بده
امید به روزی که بعضی دوستان کمی کج اندیش نگاهی عمیق و عاقلانه به کتب اهل سنت بیندازند تا ببینند حق به این روشنی دشمن رو هم حتی مجبور به اغراق کرده

علی چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:25 ق.ظ

سلام ممنون از پاسخ گوئی صحیح شما

سلام
خواهش میکنم دوست عزیز
یا حق

هیشکی شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 ق.ظ

شیعه به سنی میگه حرامزاده سنی به شیعه خیلی باحاله اونا به اینا بگن حرامزاده خیلی کار زشتیه اما شیعه بگه کار قشنگیه چرا چون دو رکعت نماز رو جا انداختن و یار نزدیک پیامبر زنازاده بوده شرم نمیکنید واقعا؟؟ آدم یاد قرون وسطا می افته به عقاید بقیه چیکار دارید

سلام
اولا کسی با عقیده کسی کار نداره.اینجا من دارم تاریخ رو به استناد قرآن و احادیث رو میکنم.خود من نظرات دیکه ای دارم ولی جواب آدم ابله و بیسواد رو بدجوری میدم

صادق پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:46 ق.ظ

متاسفانه زیاد من من میکنی
سوادت بدرد خودت بخوره
یکم فکر کن کی اسلام را به ایران اورده

سوادت رو رو کن.کی اسلام ر به ایران آورد؟عمر؟با اون وحشی گری؟یا محمدص و علی ع ؟
تاریخ ایران رو نمیدونی؟ایرانیا خدا پرست بودن و اسلام که اومد برای علم عظیم قرآن سر تعظیم فرو آوردن و مسلک و شیوه مهربانی علی و پیامبر بود که ایرانیا شیعه شدن وگرنه عمر اگه باعث این کار بود که همه سنی بودیم تا الان

ناشناس دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:41 ق.ظ

قال عمربن الخطاب: لو لا علی هلک العمر. اگر علی نبود عمر هلاک می شد زیرا در تمام مسا ئل فقهی و اجتماعی و غیره که جناب عمر طبق کتب معتبر تاریخی از آن بی اطلاع بود از علی بن ابیطالب می پرسید و مشکل خود را حل می کرد.ایرانیان فقط تحت تاثیر قرآن و رفتار درست ائمه معصومین اسلام را پذیرفتند.در قدیر خم طبق تایید دها روایت معتبر و حدیث از اهل سنت و شیعه پیامبر دست علی را بلند کرد و فرمود بعد از من این علی خلیفه و جانشین من است بر شما.ولی شیطان شیوخ را گول زد و با غصب خلافت بلایی بر سر اسلام آوردند که هنوز هم عوارض آن گریبانگیر مسلمانان است.

سرخودتو کلاه بذار... پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 ب.ظ

کتاب حدیقه الشیعه شیخ صدوق
جلد ۲
ص چهارصدو خورده ای
کیفیت بدنیا اومدن جناب عمرررررررررررررررررررررررررررررررر
اون زنی که خطاب باهاش زنا میکنه مادرش بوده
با مادر خودش زنا میکنه
بعدش از این حرکت یه دختر( خصیمه) بدنیا میاد با این دختر ازدواج میکنه
حضرت عمرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر دنیا می اد
تو منابع قدیم سنت میتونستین پیدا کنین
ولی الان شرمنده
اون دوستی که نوشته عمر اسلامو به ایران اورد حتما یه سری با تاریخ اسلام بزنه
پسرم اسلام زمان پیامبر وارد ایران شد
زمانی که عمر یا الباقی دوستاش تو ردیف دوم یا سوم سپاه بودن
حتما برو مطالعه کن اما بدون تعصب مذهبی
با ذهن باز برو
فتوحات عمر در زمان خلافتش بوده
زمان پیامبرم تنها تو نبرد طبرستان از خودش به اصطلاح رشادت بخرج داد
به اسیر و غیر اسیرم رحم نکرد
همه رو به جرم غیر مسلمون بودن کشت.
به اسلام اسلام ملتو قلعو قمع کرد
ناگفته نماند ماجرای حرامزاده بودن یه جور دیگست
اهل سنت نماز نسا رو نمیخونن
اونایی که حج مشرف شدن میدونن که تو مدت احرام یه چیزایی به ادم حروم میشه از جمله زن ادم.
باید یه نمازی به نام نماز نساء بخونی که دوباره حلالت شه
این دوستان نمیخونن این نمازو و نتیجتا با یه نفر نامحرم همبستر میشن و ...
حالا قضاوت با خودتون که حروماده کیه این وسط
تو تمام نسخه ای چاژ جدید دست برده شده
حتی اشعار زمخشری در مورد اهل بیت رو از تو کتاب ژاک کردن
کتاب شبهای ژیشاور رو حتما مطالعه کنین
اونایی که میگن دروغه هم برن بخونن

سپاس از توضیح زیبایی که دادید.اجرتان با م.لا علی ع

طاها شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:45 ب.ظ

روایتی از صحیح بخاری(از علمای مشهور اهل تسنن)

در صحیح بخاری روایتی را به نقل از عایشه آورده است که می گوید=((فاطمه(ع) دختر رسول خدا(ص)از ابوبکر خشمگین بود و با او سخنی نگفت تا اینکه به شهادت رسید و از دنیا رحلت نمود.))


صحیح بخاری5/177

و همین که (فاطمه(ع))از دنیا رفت همسرش او را شبانه دفن نمود و طبق وصیت و سفارش او به ابوبکر و عمر اجازه حاضر شدن نداد.))

صحیح بخاری 5/175

این هم روایاتی از کتب اهل سنت.البته بخاری اهل سنت خیلی بهش اعتقاد دارن.

عبید الله دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ق.ظ

سلام.من اول وهابی بودم . یعنی تو یک خانواده ی وهابی بزرگ شدم.اولش فکر میکردم فرزندان رسوا الله افراد خوبی نیستن و شیعه ها اونا رو بزرگ جلوه میدن. تا این که یک روز از این همه جنگ و جدال خسته شدم و تصمیم گرفتم بدون تعصب برم تحقیق کنم تا ببینم کی واقعا راست میگه.سه سال تحقیق کردم و علم رجال و..... خلاصه کتابهای شیعه و سنی رو بدون تعصب زیر رو کردم و خوندم.الان میگم جانم فدای علی و اولاد علی.من اول فکر میکردم شیعه ها مشرک هستن چون به جای این که پیش خدا حاجت بخوان پیش اماماشون میرن.بعدش فهمیدم اعتقاد اصل شیعه این هستش که اهل بیت تنها یک وسیلن و خدا انها رو دوست داره و به ابروی اونا حاجت ما رو میده.مثل جریان برادران حضرت یوسف که رفتن پیش پدرشون و یا جریا پیراهن یوسف که به اذن الهی چشم پدر رو بینا کرد.اهل بیت مستقل شفا نمیدن کاری نمیکنن و به اذن و اراده ی الاهی هر کاری رو انجام میدن.تو قران اومده شهیدان نزد خدا زنده اند و روزی میخورند و اهل بیت هم زنده اند و حاجت خواستن از اونا به عنوان وسیله شرک نیست.من الان شیعه شدم و عاشق امام علی و اولادش شدم و الان مطمئن شدم که حقش رو غصب کردن.اگه متن من دیدین با هر مذهبی چه شیعه و چه سنی بدونین که من سه سال بدون تعصب تحقیق کردم و فهمیدم که حق کجاست اگر شما هم شک دارین میتونین از اول شروع کنین.السلام علیک یا ابا عبدالله السلام علیک یابن رسول الله علیک منی سلام الله ابدا ما بقیت و بقی الیل و نهار و لا جعل الله اخر العد منی لزیارتکم.

سلام
خیی خوشحالم که با علم دینت و مذهبت رو انتخاب کردی.فردای قیامت سرت رو بالا میگیری و بخدا میگی اسلام آوردنم با تحقیق بود نه کور کورانه

رها چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ب.ظ

خدا خیرتون بده

حامد شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:50 ب.ظ

از اولین روزیکه انسان پا به دنیا گذاشته همیشه حق مشتری کمتری داشته و همیشه زیر ظلم بوده.الان نیز مسلمانان سنی دست در دست امریکا و انگلیس و ... دارن حقکشی میکنن این مساله ی سختی نیست فقط کافیه راه شیخای اهل سنت و شیعه رو ببینید .کدومشون جلوی استعمار و ظلم دراومدن کدومشون دست تو دستشون گذاشتن.
الهم عجل لولیک الفرج

nozhan یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ب.ظ

دادا من با وبت خیلی حال کردم
خدا عمرو ابوبکرو عثمانو لعنت کنه ایشالا
اجرت با فاطمه زهرا
یا علی

مجید رضا پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:11 ب.ظ

لعنت بر دشمنان اهل بیت اطهار دایی عمر با حفظ سمت پدرش هم می باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد