افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

آتش زدن خودرو روحانی شیعه توسط سعودیها

به گزارش شیعه آنلاین، پایگاه خبری "الراصد" همچنین افزود: چندین جوان که صورت خود را پوشانده بودند ساعات اولیه صبح جمعه خودروی یک معلم شیعی را در شهر "سکاکا" در منطقه "الجوف" در شمال عربستان سعودی به آتش کشیده و فورا پا به فرار گذاشتند.

این پایگاه خبری در ادامه نوشت: پس از تماس اهالی منطقه، خودروی آتش نشانی فورا خود را به محل این جنایت رساند اما خودرو به طور کامل در آتش سوخته بود. تحقیقات نیروهای پلیس منطقه در مورد این جنایت آغاز شده است.

در همین حال منابع آگاه شیعی اعلام کردند: طی چند روز اخیر به جز این جنایت، چندین خودرو متعلق به شیعیان در معرض آتش سوزی و آسیب رسیدن از سوی افراط گرایان وهابی قرار گرفت اما تلاش آنان ناکام ماند.

این بار به دلیل اینکه جنایت در ساعات اولیه صبح و در هنگام خلوتی خیابان‌ها صورت گرفت، اهالی منطقه نتوانستند مانع انجام آن شوند.

"الراصد" در ادامه افزود: این رفتار احتمال آغاز مجدد درگیری‌ها میان شیعیان مظلوم با نیروهای امنیتی و نیروهای وابسته به هیئت امر به معروف و نهی از منکر را افزایش می‌دهد به ویژه اینکه جمعیت شیعیان و سنی‌ها در این شهر تقریبا برابر است از همین رو نگرانی بسیاری از مقامات مسئول را برانگیخته است.

نظرات 1 + ارسال نظر
yakamoz چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:23 ب.ظ http://www.arxalix.blogsky.com

درود بر شما
شبیه چنین رفتارهایی را شیعیان علیه بهاییها انجام میدن. من که تعجب نکردم.دین چیز جالبیه. سر اندیشه همه به جون هم میفتن.کاتولیک با پروتستان، شیعه با سنی و ..... با هم گلاویز میشن.
بدرود.

سلام
شیعیان کجا و چگونه این حرکات رو علیه بهاییان انجام دادن؟بدون مدرک حرف نزن لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد