افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

بی حرمتی به حضرت زهرا (سلام الله علیها) و سکوت رسانه های داخلی

شبکه های ماهواره ای وابسته فرقه های وهابی و ضد شیعه منطقه، در آستانه ایام ‏فاطمیه اول و شهادت حضرت زهرا (س) هجمه شدیدی از توهین به ساحت حضرت زهرا ‏‏(س) و امیرالممونین علی (ع) را در پیش گرفته اند.

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از آینده، چند شبکه مذهبی فرقه وهابیت با حمایت چندین وب سایت ‏فارسی زبان، با حمله گسترده به مقدسات شیعیان منطقه، همزمان با ایام فاطمیه اول تلاش ‏زیادی را به خرج داده اند تا به هر نحو ممکن عزاداری و استفاده از لفظ شهادت برای ‏دختر پیامبر اکرم(ص) را زیر سوال ببرند.
در یکی از برنامه های تلویزیونی شبکه (م) که توسط عربستان سعودی حمایت مالی شده ‏و از دوبی پخش می شود، به صورت آشکار به مقام شامخ حضرت زهرا(س) بی حرمتی ‏شده و در آن، کارشناس برنامه مدعی شد حضرت زهرا (س) به طور کلی در قاعده ‏اهل بیت رسول الله(ص) نبوده و به خاطر دشمنی با اندیشه های پدرش توسط امت اسلامی ‏طرد شده بود!
در بخش دیگری از این برنامه، کارشناس دیگری اظهار کرد، اگر ‏حوادث خانه حضرت علی (ع) واقعی بوده، چرا علی {ع} به عنوان شوهر زهرا {س} وارد عمل نشده است؟
در ادامه برنامه، ارتباط های زنده تلفنی برقرار می شد که بیشتر توهین و دشنام ‏های افراد افراطی به ساحت اهل بیت بود، ولی در این میان خانمی از لبنان حال و روز ‏شیخ را به هم ریخت، به نحوی که دشنام و نفرین های وی موجب شد مسئولان شبکه، ‏ارتباط تلفنی را قطع کرده و تا چند دقیقه برنامه را به حالت معلق درآورند، چون شیخ با ‏عصبانیت فراوان نسبت های بی شماری به بنی هاشم و شیعیان می داد.
این خانم لبنانی در سوالی از جناب شیخ پرسید: "شما که می گویید، ‏علی {ع} چرا به حمایت از همسرش بر نخاست؟ آیا می توانی جواب بدهی که مگر کسی ‏در خانه خودش هم باید از زن و زندگیش دفاع کند؟ آنها در خانه خودشان بودند و به ‏حریم خصوصی زندگی شان تعدی شد! آیا در سنت رسول الله(ص) به زور با کسی پیمان می ‏بستند یا بیعت می گرفتند؟ اما یک سوال دیگر، حالا فرض هم (حضرت) علی (ع) می ‏خواست دفاع کند، مگر جز این بود که به خواسته قلبی مهاجمان منزلش پاسخ مثبت می ‏داد و آنها همه اهل خانه را به خاطر مقاومت از دم تیغ می گذراندند؟ فی الحال چناب ‏شیخ! مگر زن و بچه های ما در لبنان یک ماه زیر آتش و بمب نبودند؟ مگر در غزه زیر ‏بمب فسفری و گرسنگی و بی دارویی نبودند؟ شما و حکامتان چرا برای ‏زن و بچه امت اسلام قیام نکردند؟ ما در لبنان شیعه بودیم، آیا مسلمانان اهل سنت غزه، ‏زن و بچه امت اسلام نبودند؟"
صحبت های عادی و چالشی این زن لبنانی چنان خشم شیخ وهابی را پدید آورد که با ‏توهین گسترده به شیعیان، آنها را اقلیتی کوچک نامید و الفاظی زشت برای مردم منطقه به ‏کار برد.
در همین حال چند وب سایت فارسی وهابی هم در هدفی مشترک، نکات انحرافی و سوژه ‏های جالب قرن بیست و یکم را بر حادثه ای که بیش از 13 قرن پیش رخ داده، وارد کرده ‏اند.
اشک تمساح شیوخ وهابی و توهین کنندگان به ساخت مقدس حضرت زهرا (س) در حالی ‏است که آمار برخوردهای خشن با زنان و دختران کشورهای زیر مجموعه اصول فقهی ‏وهابیت تنها قابل تصور نیست .
شلاق زدن، آسیب زدن زیر ضربات سنگ و ضرب و شتم های وحشیانه زنان و دختران در سایه فقه وهابی توسط ‏کسانی رخ می دهد که امروز ژست های رسانه ای برای شیعیان می گیرند و تلاش می ‏کنند خودشان را انسان هایی معقول و مهربان نشان دهند که در برابر مقام حضرت زهرا ‏‏(س) موضوع را کاملا با رحم و شفقت بررسی می کنند!
اما این در شرایطی است که تاریخ گواه برخورد گمراهان از اسلام نبوی و برخورد وحشیانه آنها ‏با اهل بیت پیامبر(ص) و فرزندان حضرت علی (ع) در طول قرن ها بوده است.
آیا تیر زدن بر پیکر امام حسن (ع)، برخورد با خانواده و زنان و بچه های امام ‏حسین(ع)، اسب دواندن بر پیکر شهدای کربلا، رفتارهای وحشیانه و غیرانسانی خلفای ‏اموی و عباسی با امامان و شیعیان علوی هم قابل کتمان است؟
آیا وجود تروریست های وهابی که در عراق و پاکستان مفتخر به بریدن سر سه شیعه ‏بوده و با فتوای همین شیوخ به خاطر واجب شدن بهشت بر آنها از فریضه های واجب ‏معاف هستند، قابل کتمان است؟
جالب در این موقعیت ناموس پرستی خنده دار این شیوخ و فرقه های وهابی برای دختر ‏رسول الله (ص) و زیر سوال بردن شخصیت والای امیرالمونین علی (ع) است‏. چون در ادامه همین بحث تلویزیونی شیخ سعودی، ضمن تکذیب مراتب معنوی و ‏شخصیت ویژه حضرت زهرا (س) و حضرت علی (ع) از آن به عنوان ادعای واهی ‏شیعیان نام برد و ادعا می کرد، شیعیان می خواهند اینگونه مقام رسول الله (ص) را ‏کوچکتر جلوه بدهند!
اظهارات وی در حالی است که همین چند سال پیش شیخ (خ) امام جماعت مسجد پیامبر ‏افتخار و ادعا می کرد: من در طول 75 سال نماز جماعت خواندن در مسجد النبی (ص) ‏حتی یک بار هم به رسول الله (ص) سلام نکرده ام، چون او مرده است و سلام بر مرده ‏شرک است!
حال چگونه باور کنیم که سینه چاک زدن های دروغین و اشک تمساح های کذب شیوخ ‏وهابی برای حضرت زهرا (س) واقعیت دارد، در حالی که آشکار در همین برنامه به ‏مظلومیت عایشه همسر پیامبر به عنوان مظلوم ترین زن اسلام تاکید داشت!
با این حال و در شرایطی که جاذبه اهل بیت و فرزندان حضرت زهرا (س) و استحکام ‏بنای خانواده و اجتماع شیعیان روز به روز موجب گرایش بیشتر تازه مسلمانان به سوی ‏مذهب تشیع است و واکنش نسل جوان کشورهای غیر شیعه نسبت به حوادث تاریخی ‏رنگ و بوی چالشی تری به خود گرفته است، رسانه های وهابی وابسته به سعودی ها و برخی کشورهای غربی تفرقه افکن در ‏منطقه خاورمیانه، تلاش گسترده ای دارند تا هر سال در ایام فاطمیه، ‏توهین و بی احترامی های گوناگون خود را به شیعیان منطقه شدت ببخشند.
ولی در این سو امسال ایام فاطمیه اول به غیر از روز شهادت، در غربتی عجیب در شبکه ‏های رادیو و تلویزیونی کشورمان جریان داشت.
به نظر می رسد، فضای سیاسی پیش از انتخابات و عدم پیش بینی های لازم مسئولان ‏صداوسیما موجب شده که در بزرگترین کشور و رسانه شیعه جهان، فاطمیه اول با ‏مظلومیت و غربت فراوانی به پایان برسد.
در این بین نباید از نقش تاثیرگذار مردم و علاقه های هزاران ساله آنها به حضرت زهرا ‏‏(س) که سینه به سینه و نسل اندر نسل انتقال یافته بی تفاوت گذشت، چون همین علاقه ‏بوده که امروز خیمه های عزاداری فاطمیه اول را با حرمت و بزرگی بیشتری نسبت به ‏سالهای گذشته برپا کرده و پرچم حقیقت حضرت زهرا (س) را برافراشته است.













دستگیری عاملان انفجار کاظمین

منابع امنیتی عراق از دستگیری عاملان انفجار کاظمین که به شهادت چند زائر ایرانی منجر شد، خبر دادند.

به گزارش «شیعه نبوز» به نقل از تابناک، بر اساس اعلام منابع آگاه در دستگاه امنیتی عراق، عاملان انفجار کاظمیه بغداد (کاظمین) دو زن به نام های جمیله محمد ابو حریش و صفاء احمد الداینی هستند که هم اکنون در بازداشت به سر می برند.

بر اثر وقوع دو انفجار در نزدیکی حرم امام موسی کاظم (ع) بیش از صد نفر به شهادت رسیدند.

امام جماعت مکه، شیعیان را تکفیر کرد

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از ابنا ، در حالی که شیعیان عربستان در این کشور به شدت از تبعیض در رنج هستند «شیخ عادل الکلبانی»، امام جماعت مکه ضمن تکفیر شیعیان گفت: شیعیان عربستان بیشتر از حقشان دریافت کرده‏اند. 


شامگاه دوشنبه این عالم‏نمای وهابی در گفتگو با شبکه بی.بی.سی اظهار داشت: در حالی که شیعیان بیشتر از حقشان را دریافت کرده‏اند، دائما از وضعیت موجود شکایت می‏کنند. 


وی در استدلال این اظهارات به دیدار ملک عبدالله پادشاه عربستان با اسیران شیعه که در پی حوادث مدینه بازداشت شده بودند اشاره کرد و افزود: شیعیان در اقلیت قرار دارند و باید از وضع موجود راضی باشند. 


وی همچنین در ادامه این مصاحبه تلویزیونی به تکفیر شیعیان که به زعم خود مقدسات اسلامی را مورد توهین قرار می‏دهند پرداخت. 


گفتنی است علمای شیعه در عربستان سعودی در هفته‏های اخیر در دیدار با مقامات سعوی نسبت به وجود تبعیض مذهبی و توهین‏ها بر ضد شیعیان اعتراض کرده بودند.

جواز ازدواج پدر با دختر در اسلام!

فتواى امام مالک و به تبع او شافعى در حلال بودن ازدواج پدر با دخترش که از طریق غیر مشروع یعنى زنا به دنیا آمده باشد و همچنین با خواهر و دختر پسر و دختر دخترش که به همین روش به دنیا آمده باشند از فتواهاى نادر روزگار است و دلیلى که بر جواز آن نیز آورده است نادر تر از خود حکم و شنیدنى است. 
وى مى گوید: به این دلیل نکاح جایز است که این پدر و دختر شرعاً با یکدیگر نسبتى ندارند و بیگانه هستند و چون از راه غیر مشروع متولّد شده است ارث نمى برد و نفقه او هم واجب نیست. 

  

این قبیل فتاوا از فتواهاى نادر روزگار است و دلیلى که بر جواز آن نیز آورده است نادر تر از خود حکم و شنیدنى است. فتواى امام مالک و به تبع او شافعى در حلال بودن ازدواج پدر با دخترش که از طریق غیر مشروع یعنى زنا به دنیا آمده باشد و همچنین با خواهر و دختر پسر و دختر دخترش که به همین روش به دنیا آمده باشند از فتواهاى نادر روزگار است و دلیلى که بر جواز آن نیز آورده است نادر تر از خود حکم و شنیدنى است. 
وى مى گوید: به این دلیل نکاح جایز است که این پدر و دختر شرعاً با یکدیگر نسبتى ندارند و بیگانه هستند و چون از راه غیر مشروع متولّد شده است ارث نمى برد و نفقه او هم واجب نیست. 

متن عربی: 

حلیة الزواج مع البنت من الزنا
(أفتى المالک) بحلیة الزواج من بنته من الزنا ، ومن أخته وبنت ابنه ، وبنت بنته، وبنت أخیه وأخته من الزنا ، مستدلا بأنها أجنبیة منه ، ولا تنتسب إلیه شرعا ، ولا یجری التوارث بینهما ، ولا تعتق علیه إذا ملکها ، ولا تلزمه نفقتها ، فلا یحرم علیه نکاحها کسائر الأجانب. 
المغنی لابن قدامة 7 / 485 . 

و أفتى الشافعی بحلیة الزواج من بنته من الزنا ، ومن أخته وبنت ابنه ، وبنت بنته ، وبنت أخیه وأخته من الزنا ، مستدلا بنفس دلیل الإمام مالک فی هذه المسألة کما مر آنفا. 
المغنی لابن قدامة 7 / 485 . 

وهذه المسألة ذکرها الفخر الرازی فی مناقب الشافعی مسلما بها ومدافعا فیها عنه.
مناقب الإمام الشافعی ،ص 532 . 

إلیها أشار الزمخشری فی الأبیات المتقدمة بقوله : فإن شافعیا قلت قالوا بأننی أبیح نکاح البنت والبنت تحرم. 
المغنی لابن قدامة 11 / 34، المحلى 6 / 
 
valiasr-aj.com

تلاش دوباره تروریست ها برای انفجار سامرا

یک روزنامه عراقی از برنامه گروهی از تروریست ها برای انفجار دوباره حرمین عسکریین خبر داد. این تروریست ها که با استفاده از بالاآمدن آب رودخانه دجله به طرز عجیبی از سوریه وارد خاک عراق شده بودند؛ تاکنون توانسته اند کنترل شهر «الدور» در نزدیکی شهر موصل را در دست بگریند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی قربانیان ترور، منابع آگاه اعلام کردند 200 تروریست مسلح از طریق شهر موصل وارد شهر الدور شده و در ابتدا کنترل اداره پلیس این شهرستان سپس کنترل کامل این شهر را در دست گرفتند. منابع آگاه به روزنامه البینه ارگان حزب الله عراق چاپ بغداد گفتند اکنون منطقه الدور در دست آنهاست که قصد برنامه ریزی برای انفجار مرقد حرمین عسکریین (ع) را در شهر سامرا دارند. منابع اگاه اظهار کردند که تعداد زیادی موشک کاتیوشا نزد این تروریست ها وجود دارد و همچنین تعدادی از متخصصان موشک میان انها هستند. منبع:http://www.3noqte.com