افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

جنگ در پاراچنار شدت یافت

به گزارش «شیعه نیوز » به نقل از ابنا ، به دنبال حمله تروریست‏ها به مزارع روستای شیعه‏نشین "بالش‏خیل" و آغاز درگیری‏ها در این منطقه، تروریست‏ها یک فرد شیعه را در منطقه شلوزان ـ در فاصله 7 کیلومتری شمال‏غرب پاراچنار ـ به ضرب گلوله به شهادت رساندند. 

بر اساس این گزارش، شهر پاراچنار نیز روز گذشته از مکانی نامعلوم هدف چندین گلوله خمپاره قرار گرفت. این در حالی است که شهر پاراچنار از اوائل سال 2008 از تیررس تروریست‏ها خارج شده و پایگاه‏های آنها در مجاورت شهر از بین رفته است! این گلوله‏باران خسارات و تلفانی در پی نداشته است. 

مردم محلی احتمال می‏دهند این گلوله‏باران توسط نیروهای شبه‏نظامی وابسته به ارتش صورت گرفته باشد که عمدتا از ساکنان وزیرستان می‏باشند. 

به دنبال این درگیری‏ها، شیعیان نیز روستایی به نام "بوغره" که از مدت‏ها قبل خالی از سکنه بوده و به پایگاه تروریست‏ها تبدیل شده بود را تصرف کرده و به آتش کشیده‏اند. 

در همین حال، قبائل "چمکنی" و "آفریدی" به اهالی روستاهای "گَودر" واقع در منطقه "پاره‏چمکنی" ضرب‏الاجل داده‏اند که این منطقه را که در محاصره روستاهای غیرشیعی قرار دارد ترک کنند و شیعیان این منطقه به دلیل محاصره همه‏جانبه و عدم توان مقابله با دشمن در حال ترک خانه و کاشانه خود می‏باشند.

لازم به ذکر است که پیش از این نیز 570 خانوار از شیعیان منطقه "علی‏خیل" واقع در شهرستان "اورکزئی ایجنسی" با ضرب‏الاجل مشابهی مجبور به ترک آن منطقه شده و بی‏خانمان شده‏اند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد