افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

بی حرمتی به حضرت زهرا (سلام الله علیها) و سکوت رسانه های داخلی

شبکه های ماهواره ای وابسته فرقه های وهابی و ضد شیعه منطقه، در آستانه ایام ‏فاطمیه اول و شهادت حضرت زهرا (س) هجمه شدیدی از توهین به ساحت حضرت زهرا ‏‏(س) و امیرالممونین علی (ع) را در پیش گرفته اند.

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از آینده، چند شبکه مذهبی فرقه وهابیت با حمایت چندین وب سایت ‏فارسی زبان، با حمله گسترده به مقدسات شیعیان منطقه، همزمان با ایام فاطمیه اول تلاش ‏زیادی را به خرج داده اند تا به هر نحو ممکن عزاداری و استفاده از لفظ شهادت برای ‏دختر پیامبر اکرم(ص) را زیر سوال ببرند.
در یکی از برنامه های تلویزیونی شبکه (م) که توسط عربستان سعودی حمایت مالی شده ‏و از دوبی پخش می شود، به صورت آشکار به مقام شامخ حضرت زهرا(س) بی حرمتی ‏شده و در آن، کارشناس برنامه مدعی شد حضرت زهرا (س) به طور کلی در قاعده ‏اهل بیت رسول الله(ص) نبوده و به خاطر دشمنی با اندیشه های پدرش توسط امت اسلامی ‏طرد شده بود!
در بخش دیگری از این برنامه، کارشناس دیگری اظهار کرد، اگر ‏حوادث خانه حضرت علی (ع) واقعی بوده، چرا علی {ع} به عنوان شوهر زهرا {س} وارد عمل نشده است؟
در ادامه برنامه، ارتباط های زنده تلفنی برقرار می شد که بیشتر توهین و دشنام ‏های افراد افراطی به ساحت اهل بیت بود، ولی در این میان خانمی از لبنان حال و روز ‏شیخ را به هم ریخت، به نحوی که دشنام و نفرین های وی موجب شد مسئولان شبکه، ‏ارتباط تلفنی را قطع کرده و تا چند دقیقه برنامه را به حالت معلق درآورند، چون شیخ با ‏عصبانیت فراوان نسبت های بی شماری به بنی هاشم و شیعیان می داد.
این خانم لبنانی در سوالی از جناب شیخ پرسید: "شما که می گویید، ‏علی {ع} چرا به حمایت از همسرش بر نخاست؟ آیا می توانی جواب بدهی که مگر کسی ‏در خانه خودش هم باید از زن و زندگیش دفاع کند؟ آنها در خانه خودشان بودند و به ‏حریم خصوصی زندگی شان تعدی شد! آیا در سنت رسول الله(ص) به زور با کسی پیمان می ‏بستند یا بیعت می گرفتند؟ اما یک سوال دیگر، حالا فرض هم (حضرت) علی (ع) می ‏خواست دفاع کند، مگر جز این بود که به خواسته قلبی مهاجمان منزلش پاسخ مثبت می ‏داد و آنها همه اهل خانه را به خاطر مقاومت از دم تیغ می گذراندند؟ فی الحال چناب ‏شیخ! مگر زن و بچه های ما در لبنان یک ماه زیر آتش و بمب نبودند؟ مگر در غزه زیر ‏بمب فسفری و گرسنگی و بی دارویی نبودند؟ شما و حکامتان چرا برای ‏زن و بچه امت اسلام قیام نکردند؟ ما در لبنان شیعه بودیم، آیا مسلمانان اهل سنت غزه، ‏زن و بچه امت اسلام نبودند؟"
صحبت های عادی و چالشی این زن لبنانی چنان خشم شیخ وهابی را پدید آورد که با ‏توهین گسترده به شیعیان، آنها را اقلیتی کوچک نامید و الفاظی زشت برای مردم منطقه به ‏کار برد.
در همین حال چند وب سایت فارسی وهابی هم در هدفی مشترک، نکات انحرافی و سوژه ‏های جالب قرن بیست و یکم را بر حادثه ای که بیش از 13 قرن پیش رخ داده، وارد کرده ‏اند.
اشک تمساح شیوخ وهابی و توهین کنندگان به ساخت مقدس حضرت زهرا (س) در حالی ‏است که آمار برخوردهای خشن با زنان و دختران کشورهای زیر مجموعه اصول فقهی ‏وهابیت تنها قابل تصور نیست .
شلاق زدن، آسیب زدن زیر ضربات سنگ و ضرب و شتم های وحشیانه زنان و دختران در سایه فقه وهابی توسط ‏کسانی رخ می دهد که امروز ژست های رسانه ای برای شیعیان می گیرند و تلاش می ‏کنند خودشان را انسان هایی معقول و مهربان نشان دهند که در برابر مقام حضرت زهرا ‏‏(س) موضوع را کاملا با رحم و شفقت بررسی می کنند!
اما این در شرایطی است که تاریخ گواه برخورد گمراهان از اسلام نبوی و برخورد وحشیانه آنها ‏با اهل بیت پیامبر(ص) و فرزندان حضرت علی (ع) در طول قرن ها بوده است.
آیا تیر زدن بر پیکر امام حسن (ع)، برخورد با خانواده و زنان و بچه های امام ‏حسین(ع)، اسب دواندن بر پیکر شهدای کربلا، رفتارهای وحشیانه و غیرانسانی خلفای ‏اموی و عباسی با امامان و شیعیان علوی هم قابل کتمان است؟
آیا وجود تروریست های وهابی که در عراق و پاکستان مفتخر به بریدن سر سه شیعه ‏بوده و با فتوای همین شیوخ به خاطر واجب شدن بهشت بر آنها از فریضه های واجب ‏معاف هستند، قابل کتمان است؟
جالب در این موقعیت ناموس پرستی خنده دار این شیوخ و فرقه های وهابی برای دختر ‏رسول الله (ص) و زیر سوال بردن شخصیت والای امیرالمونین علی (ع) است‏. چون در ادامه همین بحث تلویزیونی شیخ سعودی، ضمن تکذیب مراتب معنوی و ‏شخصیت ویژه حضرت زهرا (س) و حضرت علی (ع) از آن به عنوان ادعای واهی ‏شیعیان نام برد و ادعا می کرد، شیعیان می خواهند اینگونه مقام رسول الله (ص) را ‏کوچکتر جلوه بدهند!
اظهارات وی در حالی است که همین چند سال پیش شیخ (خ) امام جماعت مسجد پیامبر ‏افتخار و ادعا می کرد: من در طول 75 سال نماز جماعت خواندن در مسجد النبی (ص) ‏حتی یک بار هم به رسول الله (ص) سلام نکرده ام، چون او مرده است و سلام بر مرده ‏شرک است!
حال چگونه باور کنیم که سینه چاک زدن های دروغین و اشک تمساح های کذب شیوخ ‏وهابی برای حضرت زهرا (س) واقعیت دارد، در حالی که آشکار در همین برنامه به ‏مظلومیت عایشه همسر پیامبر به عنوان مظلوم ترین زن اسلام تاکید داشت!
با این حال و در شرایطی که جاذبه اهل بیت و فرزندان حضرت زهرا (س) و استحکام ‏بنای خانواده و اجتماع شیعیان روز به روز موجب گرایش بیشتر تازه مسلمانان به سوی ‏مذهب تشیع است و واکنش نسل جوان کشورهای غیر شیعه نسبت به حوادث تاریخی ‏رنگ و بوی چالشی تری به خود گرفته است، رسانه های وهابی وابسته به سعودی ها و برخی کشورهای غربی تفرقه افکن در ‏منطقه خاورمیانه، تلاش گسترده ای دارند تا هر سال در ایام فاطمیه، ‏توهین و بی احترامی های گوناگون خود را به شیعیان منطقه شدت ببخشند.
ولی در این سو امسال ایام فاطمیه اول به غیر از روز شهادت، در غربتی عجیب در شبکه ‏های رادیو و تلویزیونی کشورمان جریان داشت.
به نظر می رسد، فضای سیاسی پیش از انتخابات و عدم پیش بینی های لازم مسئولان ‏صداوسیما موجب شده که در بزرگترین کشور و رسانه شیعه جهان، فاطمیه اول با ‏مظلومیت و غربت فراوانی به پایان برسد.
در این بین نباید از نقش تاثیرگذار مردم و علاقه های هزاران ساله آنها به حضرت زهرا ‏‏(س) که سینه به سینه و نسل اندر نسل انتقال یافته بی تفاوت گذشت، چون همین علاقه ‏بوده که امروز خیمه های عزاداری فاطمیه اول را با حرمت و بزرگی بیشتری نسبت به ‏سالهای گذشته برپا کرده و پرچم حقیقت حضرت زهرا (س) را برافراشته است.













نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد