افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

جفنگیات بازدید کنندگان وهابی از سایت من

سلام

خب ماشا الله اقایون وهابی میان و فحش میدن به من و خانواده ام و.....

ایرادی نداره فحش بدید اگر جاییتون داره میسوزه و ارومتون میکنه

اون اقایی که گفتی صیغه رو پیغمبر ص طبق حدیثی منع کرده باید بگم لطفا سند اون حدیث رو بهم بده.2: صیغه ایه قران هست ابله جان نه حدیث و پیغمبر ص هم مثل تو خنگ یا کودن نبوده نعوذ با الله که رو ایه قران حدیث اضافه بیاره.3:گفتی ثابت کن علی ع تو قرآن اومده امام هست.اگه چشمهای کورت رو باز کنی میفهمی که البته میدونی علی ع امام هست ها ولی زر زر زیادی میکنی.اینم سند قرآنی و تاریخی و حدیثی:

http://lovegod110.blogsky.com/1387/09/08/post-14/

http://lovegod110.blogsky.com/1387/09/08/post-15/

http://lovegod110.blogsky.com/1387/09/08/post-20/

http://lovegod110.blogsky.com/1387/10/13/post-39/

http://lovegod110.blogsky.com/1387/12/03/post-137/

خب حالا اگه کم آوردی آیه مباهله یا تطهیر رو هم دوباره بخون

خیلی بده که ادم فاحشه مغزی باشه اقای وهابی


نظرات 14 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:59 ب.ظ

اخه احمق اسگل!خری یا خودتو به خریت میزنی ایه در مورد خاشع بودن در نمازه این جفنگیات چیه میگید گفتی ما حدیث علم میکنیم جلو قران.اسگلا اون شمایید که بعد ایه قران هنوز به عزیز ترین زن پیامبر از رو کوردلی میگید فاحشه یا خدا به پیغمبر گفته که مرده ها صداشو نمیشنوند اما با حدیث میگید که بعد از بدر شنیدن.خاک بر سر رافضیت کنم

نه انگار مشکل داری با خودت راستی چقدر با ادبی لنگه همون خلفاتی دیگه
کی به عایشه گفته فاحشه ابله؟اصلا مگه خانم عایشه معصوم بوده؟اگه بوده چرا حدیث کساء برای ایشون نیومد و برای حضرت فاطمه س و علی ع اومد؟دیدی گند زدی با این معلومات در ژیتت

محمد یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:01 ب.ظ http://msf1355.blogfa.com

سلام ببخشید ، از هردوی بزرگواران برادرانه خوهش میکنم ادب رو رعایت کنید اول با یک روایت از امام العارفین، امام باقرالعلوم علیه السلام ------- روایت شده که شخصی مجوسی نزد امام باقر علیه السلام رسید و در منظر شیعیان و محبین آن حضرت به مادر گرامی ایشان اهانت کرد و تهمتی به مادر گرامی امام علیه السلام نسبت داد . امام علیه السلام بدون آنکه حتی نگاه بدی به آن مرد بیندازد بسیار پدرانه فرمودند اگر چیزی که در مورد مادر ما گفتی راست باشد از خدا می خواهم از سر تقصیرات او بگذرد ، اما اگر آنچه گفتی دروغ باشد از خدا می خواهم گناهان تو را مورد بخشش قرار دهد . حال عزیز دلم آقای آنتی وهابی عزیز این کدام روش است که به هم ناسزا بگوئیم و انتظار هدایت طرف مقابل را هم داشته باشیم ...........

محمد یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:04 ب.ظ http://msf1355.blogfa.com

اما بعد من هم یک ْنتی وهابی هستم پاسخگو به شبهات وهابیت با استدلال بر روایات از کتب اهل سنت با آدرس و مدرک وپاسخگو به سوالات اعتقادی عزیزان اهل سنت می تونید به وب من سری بزنید و اگه خوشتون اومد لینکم کنید ممنون

محمد یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:32 ب.ظ http://msf1355.blogfa.com

ذکر یک نمونه از آنچه در وب این جانب می توانید ببینید

عمر نمى‏دانست که رسول خدا صلى‏الله‏علیه‏و‏آله در نماز عید چه سوره هائى مى‏خواند

یکى از نمازهائى که در اسلام بدان سفارش شده و فقهاى امامیه (ایّدهم اللّه) عموما مى‏فرمایند که در زمان حضور امام معصوم واجب است، نماز عید است، یعنى عید فطر و عید قربان.

رسول خدا صلى‏الله‏علیه‏و‏آله هرگاه در مدینه بودند این دو نماز را به جماعت مى‏خواندند و اصحاب کیفیت آن را از حضرتش آموختند. از جمله یاد گرفتند که در هر رکعت آن چه سوره‏اى خوانده شود.

ما شیعیان و پیروان اهل بیت علیهم‏السلام از آن بزرگواران یاد گرفتیم که خواندن چه سوره‏اى در هر رکعت مستحب است ولى اهل سنت که اهل بیت را به کنارى زدند چیز دیگرى مى‏گویند.

ما در ابتداى بحث از «خلفا در صحاح» در پیشگفتار آن نوشتیم که حذیفه مى‏گوید: کار ما به جائى رسید که نماز را هم در خفا مى‏خواندیم. با آن جو خفقان، چگونه مى‏توان انتظار داشت که اصحاب بدانند رسول خدا صلى‏الله‏علیه‏و‏آله در نماز عید چه سوره هایى مى‏خواند، در حالى که مى‏گویند: «على علیه‏السلام در جمل نمازى خواند که ما را به یاد نماز رسول خدا صلى‏الله‏علیه‏و‏آله انداخت که یا آن را فراموش کرده بودیم و یا ترکش نمودیم»(1).
حال سرى به صحاح سته مى‏زنیم تا ببینیم آیا عمر مى‏دانست که رسول خدا صلى‏الله‏علیه‏و‏آله در نماز عید چه سوره هائى مى‏خواند؟

«عن أبی واقد اللیثى(2) قال: سألنى عمر بن الخطاب عما قرأ به رسول اللّه صلى‏الله‏علیه‏و‏سلم فی یوم العید؟ فقلت: باقتربت الساعة وق والقرآن المجید»(3).
از روایت ابن ماجه برمى‏آید که عمر هنگامى که مى‏خواست به نماز عید برود این سؤال را از او پرسید و نسائى صریحا به همین صورت نوشته است.

از غیر ابو واقد روایت کرده‏اند که رسول خدا صلى‏الله‏علیه‏و‏آله در نماز عید «سَبِّحِ اسْمَ رَبِّکَ الاَْعْلى» و «هَلْ أَتاکَ حَدِیثُ الْغاشِیَةِ» مى‏خواند. (ابن ماجه و ترمذى و نسائى از نعمان بن بشیر و ابن ماجه از ابن عباس)(4).
سؤال مهمى که مطرح مى‏باشد اینکه چرا عمر از او شاهد نخواست؟!

توجه داشته باشید که ما روایات فوق را متعارض نمى‏دانیم چه آنکه ممکن است روزى که ابو واقد حاضر بود دو سوره مذکور را خوانده باشد. بهر حال از این روایت برمى‏آید که مسأله علم عمر جز حدیثى ساختگى چیز دیگرى نیست.

(1) سنن ابن ماجه، ج 1 ص 296، کتاب اقامة الصلاة والسنة فیها، باب 28، ح 917.

(2) ابو واقد را از کسانى مى‏دانند که زود اسلام آورد. در جنگ بدر شرکت داشت. مسلم از او فقط یک حدیث از رسول خدا صلى‏الله‏علیه‏و‏آله نقل کرده و احمد در مسند خویش 6 حدیث.

از مجموع روایاتى که از اصحاب نقل شده چنین بر مى‏آید که آنان ـآنگونه که اهل سنت ادعا مى‏کنندـ چنین نبود که پاى صحبت رسول خدا صلى‏الله‏علیه‏و‏آله نشسته و بخواهند چیز یاد بگیرند تا چه رسد بگوئیم که آنها مجتهد بوده باشند!

(3) الف - صحیح مسلم، ج 2 ص 607، کتاب صلاة العیدین، باب 3، ح 14 و 15.

ب - سنن ابن ماجه، ج 1 ص 408، کتاب اقامة الصلاة والسنة فیها، باب 157، ح 1282.

ج - سنن ترمذى، ج 2 ص 415، ابواب الصلاة، (ابواب الجمعة باب 33) ح 534.

د - سنن أبی داود، ج 1 ص 300، کتاب الصلاة، باب ما یقرأ فی الاضحى والفطر، ح 1154.

ه ـ سنن نسائى، ج 3 ص 181، کتاب صلاة العیدین، باب 12، ح 1563.

(4) حدیث شماره 1281 و 1283 از ابن ماجه، و حدیث 533 از ترمذی، و حدیث شماره 1564 از نسائى.

دوست دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 ق.ظ

دوست عزیز برای هدایت خود با هادی وار حرکت کرد جواب ابله خاموشی است اما جواب غافل وراه گم کرده عشق علی (علیه السلام) واستواری خانم حضرت زهرا (سلام ا... علیها ) و حلم حسنی (علیه السلام ) و آزادمری وپایداری حسین ( علیه السلام ) میخواهد
موفق باشی به امید ظهور حضرتش تا دست به سرمان کشد وعقلها جمع گردد

سلام
کیه که راه حسین رو اجرا کنه؟همه تقیه پیش کردن و غافل ازینکه اون عمل در زمان وجود امام معصوم هست نه الان
الهم العن اول ظالم ....

احمد یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ق.ظ

بابا این وهابی ها خنگ اند؛ مغز ندارند؛ ببین:
خداوند در هر شب، از عرش به کره زمین می‌آید و می‌گوید:

کیست که مرا بخواند تا او را اجابت کنم؟ کیست از من آمرزش بطلبد تا او را بیامرزم؟... و تا اذان صبح همین‌گونه می‌گوید. بعد از اذان صبح هم به عرش بازمی‌گردد.

صحیح البخاری، ج2، ص47 ـ صحیح مسلم، ج2، ص176

مغز دارن ولی با وایتکس شستشو دادن
ممنونم میای به وب خودت

حامد دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:37 ب.ظ http://rem-online.blogsky.com

سلام دوست خوبم
تورو خدا به نظرات این ها پاسخ نده قربونت برم
من وبلاگت رو دوست دارم نه بخاطراینکه لج وهابیت رو در میراه بخاطر اینکه تو این دوره زمونه حداقل پای یکی رو تو ایمانش محکمتر میکنه
حداقل من و تو با دست خالی جلوی میلیاردها دلاری که برای وهابیت در نظر گرفته می شه پیروزیم
جسارت نباشه اما اینا ادبیات شون باید با من وتو فرق کنه
اینا شغلشونه که بیان این حرفا رو بزنن من به تو می بالیم چون غیرت مذهبی داری
ولی با بحث کردن با اینا الکی شخصیت خودت رو خراب نکن
من به معنای واقعی بهت افتخار میکنم
تو حرفت رو بزن توکل برخدا
توروخدا وبلاگت رو بیکار ننداز
از ۳۱ شهریور تا الان آپ نکردی
من منتظرتم

هیشکی شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:22 ق.ظ

فکر کنم شما برادر گرامی خیلی ناراحتی که صیغه از طرف عمر حرام شده من سنی نیستم ولی چند جا دیدم به این مسئله اعتراض کردی خب شما برو با فتوای مرجع تقلیدت دختر مردم رو صیغه کن با اعتقادات بقیه چیکار داری؟؟ تازه میتونی سر زنت هم هوو بیاری بگی صیغه است والا اگر هم تو ایرانی که ماشلا اینجا مهد جهان اسلام و رهبرمون هم ولی امرمسلمین و همه دستورات اسلام مثه سنگسار و دست بریدن و چشم درآوردن و ...بخوبی اجرا میشه پس مشکلت چیه وا

بنده همچین کاری نمیکنم چون صیغه نیازی ندارم و زن دارم
۲:اگه اینجا داره سنگسار میشه بحث دیگه ای داره که واردش نمیشم ولی تمام سنگسارها حرومه مطلقه مگه ۴تا شاهد عادل دیده باشه به چشم زنا کردن رو که اونم امکان نداره.مگه./۰۰۱٪. ژیامبر اگه حکم سنگسار به اذن خدا داده برای ترس امت از زنا و خلاف بوده.در ثانی علی ع میگه اگر زنی زنا کرد و احساس ندامت کرد حکم سنگسار اجرا نمیشه.اون حکم برای عربهای احمق خشتک به ژایین ۱۴۰۰ سال ژیش بوده نه برای ایرانی با فرهنگ کوروش.

بنده خدا سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 ق.ظ

شما که با فرهنگی و اسم کوروش را یدک میکشی و به همه اعراب توهین میکنی و احمق و خشتک به پایین میدونیشون ایا همون علی که نامش رو میبری و بالاتر از اون پیغمبر مگه عرب نبودند بعدم یعنی تو ایران قوم عرب وجود نداره و اونها رو از نظر شما نباید ایرانی دونست و کوروش مطعلق به نزاد پرستای پارسیه ؟ 2-

در ثانی اگه حکم سنگسار در اسلام برای 1400 سال پیش واسه ترسوندن عرب جماعت بوده یعنی پس احکام اسلام مقطعی بوده و برای 1400 سال پیش تنظیم شده ؟
3-

تا اونجا که تو قران درباره حکم بخشش در مورد عمل زنا امده در مورد افراد مجرد هستش که ابراز ندامت میکنند که اونهم بخشش همراه با اجرای حد و محبوس کردن افراد هستش که در سوره نسا در قران امده ولی در مورد زنای محسنه و فرد همسردار حکم سنگسار هستش حالا سئوالی که اینجا مطرح میشه اینه که ایا حکم خدا رو باید اجر ا کرد یا اینکه حضرت علی بهتر از خدا احیانا میدونسته و مخالف قران حکم بر بخشش میداده پس یا حضرت علی مسلمون نیست چونکه خلاف قران عمل میکرده یا کلا قران اشتباه بوده بالاخره کدومش

سلام
در ورد سوال اولت من همه اعراب رو اینجوری نمیدونم و علی ع و ائمه س از آغاز خلقت تو کتاب خدا بودن و ربطی به این نداره.
2: حکم سنگسار 4 عادل میخواد که دروغ نگفته باشه تو زندگی و .... آیا وجود داره همچین کسی؟مراجعه کن به انجیل که اصحاب عیسی ع میخواستن سنگسار کنن کسیو و عیسی ع گفت چند عادل که دروغ نگفته سنگ بردارن و همه رفتن عقب.
3: علی ع معصوم بود و حکم میداد کی الان معصوم هست؟خیلی از علما اجرای احکام قصاص اسلام رو اصلا در زمان غیبت معصوم جایز نمیدونن.سوال اینجاست وقتی خدا میگه اگه 7 هزار پیغمبرم کشته باشی توبه از ته دل کنی من میپذیرم پس ابراز ندامت واقعی در زنا میتونه حکم رو منتفی کنه کاری که تو روایتی صحیح خوندم از علی ع که این کار رو کرد.
یا حق

کسی که آدم نمیشه جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:47 ب.ظ http://sagha7113.blogfa.com

سلام داداش ...
خوشم میاد حرسشون رو درمیاری ...
فقط دمت گرم سعی کن بهشون توهین نکنی ... ما مثل اونا نیستیم ...
اونا اصلا همین رو می خوان .. می خوان به ما توهین کنن و ما هم به اونا توهین کنیم تا باور کنن ما هم مثل اونا هستیم ...
اجرکم عندالله ...

حسین شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:23 ب.ظ

سلام جناب این وهابیا ادم نیستن که بخوایم در موردیشون حرفی زد اونا خودشونو آدم حساب مکند آدمی که کشتن انسان را اونم شیعه حلال بدونه میشه اسمیشو آدم گذاشت من نمیخوام به کسی توهین کنم چون تو مذهب شیعه توهین به کسی جایز نیست ولی این وهابیون آدم نیستن که بهشون توهین کنیم توهین به کسی تعلق میگری که وجود داشته باشه اینها که وجود ندارند تازه اگه وجود هم داشته باشن لایق وجودی ندارند و من سر مسله وهابی به خودم زحمت نمیدم انشا لله آقا مهدی موعودمان میاد اون میدونه چه بلایی سر اینا بیاره چون ما هر چقدر بگیم راهتون اشتباه هستش چون نفهمند نمیفهمند چون نفهمند دیگه کاری نیمیشه کرد چون نفهمند و نمیفهمند

یه سرباز ارتشی چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:53 ب.ظ

آهای کسایی که از وهابیهای خدا نشناس همایت میکنید خدا ازتون نگذره فقط کافیه کلمه جنایات وهابیها رو سرچ کنید اشکتون در میاد من افتخار دنیا و اخرتم اینه که شیعه علی هستم
خدا دارم نبی دارم علی دارم چه غم دارم
لعنت الله علی قوم الظالمین

احسان سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ب.ظ http://noorsorkh.blagfa.com

لعنت الله عمر ثم ابوبکر وعمر ثم عثمان وعمر وثم یزید ...اقااینا حروم زادن اگه برطبق ریش سفیدای خودشون مثل قرضاوی هم عمل میکنند فهو ریش سفیدشونم تو نطفه مشکل داشته یعنی ریش سفیدشونم بغض اهل بیت رو داشته که سلفیاشون هم بغض محبین اهل بیت رو دارند جمیعا تولد نامشروعی داشتن

ناز گل دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:20 ب.ظ

سلام این ها قوم الظالمینن هرچقد درباره جنایاتشون صحبت بشه باز هم کمه طرز نماز خوندنشونو ببینی کارکنان شبکه ........همه وهابی هستن و یکی از جرم هاشون تجاوز به دخترای بیگناهه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد