افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

محل «نماز جمعه وهابیون» در تهران کجاست؟

سفارت عربستان در تهران، اقدام به برگزاری نماز جمعه وهابیون و سلفی ها در تهران می کند.به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری انتخاب، اخیراً سفارت عربستان در تهران با اجاره منزلی در خیابان پاسداران اقدا به برگزاری نماز جمعه می کنند.

 سفارت عربستان در تهران، اقدام به برگزاری نماز جمعه وهابیون و سلفی ها در تهران می کند.

 اخیراً سفارت عربستان در تهران با اجاره منزلی در خیابان پاسداران (در نزدیکی خیابان سفارت عربستان) اقدام به برگزاری نماز جمعه می کنند
در این جلسات، بسیاری از جمله سفیر عبستان، برخی وهابیون و سلفی ها و همچنین اهل سنت ایرانی شرکت کرده و اظهارات تندی علیه ایران و شیعیان بیان می کنند.

شنیده شده اخیراً در سخنرانی مطرح شده در نماز جمعه ی سفارت عربستان، سخنران ضمن دفاع از عملکرد القاعده، اقدامات حزب الله لبنان در منطقه را تقبیح کرده و ایرانیان و شعیان را کافر خوانده است!
وای بر اقایونی که چنین کار پستی کردن.نماز جمعه عاشقان طالبان و القائده در تهران.وا مصیبتا که رفیق یزیدیان شدید.فقط میگم براتون متا سفم که نون بیت المال میخورید و خیانت میکنید.خاک و عذاب خدا بر سر هر کسی که کمک به اجرای این کار ننگین کرده.

نظرات 3 + ارسال نظر
سیدابراهیم جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:26 ب.ظ http://www.3noqte.com

سلام
از انجایی که دیدم شما به طور تخصصی در زمینه وهابیت کار میکندی از شما دعوت میکنم که خبرهایی را که در وبلاگ خود قرار میدهید به منظور اشنایی مردم با فرقه ضاله وهابیت در سایت ما نیز که از بازدید نسبتا خوبی برخوردار است قرار دهید
در صورت تمایل میتوانید به ادرس ایمیل:al_sabzewari@yahoo.com اطلاع دهید
با تشکر
مدیریت سایت سه نقطه

با سلام و خسته نباشید خدمت شما سید بزرگوار.ممنونم که از وبلاگم دیدن کردید و سایت خوب شما رو دیدم.اگر موافق هستید تبادل لینک کنیم.من هم کار خاصی انجام ندادم فقط قطره ای از علوم اهل بیت س رو بازگو کردم و سعی دارم تا مردم بفهمن چه جنایاتی الان داره از طریق فرقه ملعون وهابیت به اسلام وارد میشه.ممنونم که به این حقیر انرژی میدهید خدا اجرتان دهد ان شائ الله اقا امام زمان ارواحنا له الفدا و اهل بیت از شما و بنده و همه کسانی که قصد در روشن کردن حقایق داریم راضی باشند.
از من خواستید که اخباری که میگیرم رو در سایت شما قرار دهم ولی چگونه؟بیشتر راهنمایی فرمایید
یا حق

رهگذر چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:51 ب.ظ http://nasime-rahmat.persianblog.ir

فقط می توانم بگویم متاسفم.

اللهم عجل لولیک الفرج

یا حق

سید مسعود چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ق.ظ

نماز جمعه وهابیون درتهران: چشم ماشیعیان علی روشن السلام علیک یا اهلبیت(ع)

سلام
این تازه یه نمونه اش هست.از افغانستان و ژاکستان دختر و زن وهابی ملا عمری میارن که به بهانه سواد اموزی سرکوب اموزی یاد بدن.
چشم اخوندهای زبون به حلق فرو رفته ترسو روشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد