افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

تهدید شبکه "اهل البیت" از سوی وهابیها

ماهواره‏ای اهل البیت علی‏رغم تهدیداتی که از سوی وهابیان تکفیری صورت می‏گیرد به فعالیت خود ادامه می‏دهد.

به گزارش خبرگزاری ابنا به نقل از "اباء"، در پی پخش کامل و سریع حوادث و رخدادهای مدینه و پوشش کامل آن از سوی شبکه ماهواره‏ای "اهل البیت"، وهابیان در کشور عربستان آن را تهدید کردند.


این در حالی است که این شبکه در روزهای اخیر بدون توجه به تهدیدات وهابیان، به جزئیات مختلف اخبار مربوط به حوادث مدینه و پیگیری مراحل دستگیری شیعیان منطقه شرقیه می‏پردازد.


گفتنی است هنوز خبری راجع به نوع تهدیدات وهابیان منتشر نشده است.


شایان ذکر است شبکه جهانی اهل البیت(ع) که دفتر اصلی آن در عراق و در شهر کربلای معلا می‏باشد، به سه زبان عربی، انگلیسی و اردو برنامه پخش می‏کند و حوزه تخصصی فعالیت این شبکه مسائل دینی و مذهبی مربوط به شیعیان است.



سلام 

بعد از تهدیداتی که وهابیها به شبکه جهانی سلام تی وی کردند و سوء قصدی که به بنیانگذار این شبکه یعنی حضرت آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی کردند حالا نوبت شبکه اهل بیت شده.یه روزی تقاص تمام جنایاتشون رو پس میدن وهابیها
نظرات 24 + ارسال نظر
صلح پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 ق.ظ http://http://antivahhabi.blogsky.com/Comments.bs?PostID=147

سلام من یک سنی هستم شبکه شما تبلیغ دین نمیکند بلکه فقط مبارزه با خلفای راشیدین تاسیس شده به قول شما بخاطر همین وهابی ها شما را تهدید میکنند چرا یک شبکه نمی گذارید که مناظره بین شیعه و سنی باشه که معلوم بشه حق با کیست همان طور که در پاکستان مناظره آنجام شد و ۴۰۰۰هزار نفر از اهل تشیع سنی شدند حالا این یک مورده

شبکه سلام بسیار مناظره گذاشته.سند بیار 4000 شیعه سنی شده.خلیفه کیلو چنده؟قرآن و پیامبر از امام یاد کردند که معصوم هست نه 4تا خلیفه ای که شما میگیدابله جان

محمد علی افغان دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید. برادر عزیز نام شما را نمی دانم
به گوفته خود شما یک سنی برادر عزیز نمی شرمید خود را
سنی معرفی میکند. برادر عزیز سنی اصلی ما شیعه ها
هستیم . شما سنی ها کجا سنت پیغمبر را به جا آورده اید
ایا سنت پیغمبر همین بود. که بعد از من جگر گوشه من را به
شهادت براسانید. برادر عزیز صاف و شفاف پایه سنگ شما
از گیل و قولخ ساخته شده است . برادر عزیز یک بار فکر کن
که چرا فاطیمه در سن جوانی به شهادت رسید
چرا حق اش غصب شد .
با سلام محمد علی افغان هستم
از دوستداران چهارده نوری مقدس
در افغانستان زیر ظلم زندگی را میگزرانیم
600 سال هست که به ما ظلم میکند. شما
سنی ها عبد الرحمن (ل ن) 63 درصد ما شیعه هارا
از بین برد . اما به یاری خدا و پیغمبر اهل بیت تا هنوز باقی
هستیم
برادران اگر من را می خواهد به شهادت براسانید
من در دشت برچی و لایت کابل زندگی میکنم
ایسگاه پل خشک گوچه مسجد امام زمان (عج) خانه نمبر 5
وهابیت دشمنان اهل بیت و دشمنان شیعه ما از شهادت
دربغ نمی کنیم . راه ما شهادت بوده و است و انشا الله خواهد بود
لعنت به دشمنان محمد ال محمد
کعنت به خادیمن غربی ها
که به خاطر شما و بخاطر جنایات و تبلیغات غلت روز 200 بوشکه
نفت به سر دین غلت شما مسرف میکند
البته بیدونی کمکهای غربی
بغیر از کمک اسرایل
خدا نگهدار لعنت به دشمنان اهل بیت

محمد علی افغان سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:13 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت پیروان امیر المومینین
علی ابن ابی طالب .
من یک پیام به دوستان وهابیت و سنی ها دارم
آقای وهابی تابهکی تهدید کشتار تورور خییاند
مگر چه بدی اهل بیت به شما رسید
تا به کی در شرک زندگی می خواهید بیکنید
برادر عزیز 10 دقیقه فکر کردن بشتر از 1000 سال عبادت
است. یک بار فکر کن محمد کی بود. چرا حق و حوقق اهل بیت
حذف شد. چرا امیر المومینین 25 سال خانه نیشین شد
چرا دلیل اش چه بود. چرا در قانون شما کشتن شیعه روا است
برادر عزیز در قانون ما شیعه یان کشتار تهدید ظلوم روا نیسد
هتا به مسیحی یهودی و غیره ادیان چه برسد به شما سنیها و
وهابی ها
مذهب ما چنین قانون را ندارد . اسلام به کی اجازه داده کی
خون برادر مسلمان خود را بیریزاند. برادران وهابی و طور معمول
به مساجد ما شیعه یان بیاید. اگر روحانی به ما شیعه یان
گفت که بروید. خون وهابی و خون سنی را بیرزاند
برادر این چنین نیست. به خدا سوگند. بلی ما همیشه دشمنان
خود و دشمنان اسلام را برای نابودی شان دعا میکنیم
ما فقد دشمن خود را و دشمن مسلیمن را دعا میکنیم
که خداوند (ج) نابود شان کنند . اگر خود را بنده خدا میدانید
دشمنی نکنید. برادران عزیز خواهش میکنم . فقد 10 دقیقه
فکر کن. من 18 ساله هستم . تامن دست چب و راس خود را
میدانم شما وهابی ها بسیار با پول زیاد تبلیغ میکنید
اما راه شما حق نیست و وهابی زیاد نمی شود
برادر ان وهابی ما شیعه یان افغانستان فقط به یک نامه
امیر المومینین علی (ع) شیعه شودیم . نه علی به ما درهم و
دینار و نه سکه به ما فرستاده بود . فقط یک نامه هیچ چیزی
دیگری نبود . خوش بختانه راه علی حق است و تا هنوز شاید حودد
1000 سال است که به ما شیعه یان افغانستان ظلم میشود
و حودد 30 فیصت جمیت افغانستان را شیعه 12 امامی تشکل
میدهد. و 63 فیصد ما شیعه یان هزاره را عبدلرحمن (ل ن) ازبین
برد . اما حق هستیم و تا هنوز باقی هستیم . اگر خواستیت
به کتابی هزاره در جریان تاریخ و غیره کتابهای هزاره مراجعه کنید
وسلام محمد علی افغان
خدا کننداز حرفهایم خوش تان آمده باشد
خواهش میکنم فاش ندهید

بنده خدا پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:07 ب.ظ

داشتم نظرات رو گذری میخواندم دیدم این اقای شیعه
به ان دوست عزیز گفته شبکه سلام مناظره زیادی گذاشته
خواستم بگم

برادر عزیز اولا صحبت اون دوست در باره مناظره شبکه اهل بیت با اهل سنت است اینجا شبکه سلام چه ربطی داره به شبکه اهل بیت ؟؟؟ که پای شبکه سلام را کشوندی وسط

و دوم انکه در مورد همان شبکه سلام باید عرض کنم تا این زمان حتی ۱ مناظره حضوری و رو درو نتنها نگذاشته بلکه با اینهمه دعوت از سمت علمای اهل سنت همیشه رو به عقب نشینی هم میباشد اگر شبکه سلام و جناب قزوینی خیلی همت کنند لطف کنید بگویید بجای اینکه بنشینند هر چند سال یکدفعه پای تلفن با علما مناظره کنند انهم علمایی که خود جناب حاجا اقا از قبل تعیین کرده است بفرمایید بگویید بجای تلفن خودشان تشریف بیاورند و با یک عالم منتخب از سوی جماعت اهل سنت مناظره کنند البته عالمی که در داخل کشور نباشد زیراکه به سرنوشت شهید علی دهواری قطعا دچار خواهد شد

در ضمن در مورد اینکه فرمودید قران و پیامبر از امام یاد کردند بلکه
باید گفت در هیچ جای قران ذکری از امامت نشده ود ر ضمن لازم به ذکر است که اگر اهل تشیع چه در شبکه سلام و چه در شبکه اهل بیت مدعی اثبات امامت در قران هستند جناب استاد عبدالله حیدری بصورت رسمی در شبکه نور اعلام به مناظره بصورت زنده و حضوری با هریک از مدعی و عالمان تشیع به خصوص ایت الله قزوینی کرده اند و مبلغی هم برای این مناظره برای اثبات سخن مدعی در نظر گرفته

حالا دوست عزیز باز منصفانه بشین و ببین کدام یک از این شبکه ها دعوت به مناظره را میپذیرد و دست از این تلفن بازیها بر میدارد

یا الله مدد

سلام
متاسفم براتون گویا بیخبرین اساسی
شبکه سلام بارها مناظره گذاشته حتی روی المستقله هم رفتن رو خط.
اقای قزوینی هم مفصل مناظراتی رو داشته.اون ابلهی هم که میگه امامت علی تو قرآن یست احتمالا کور هست

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:01 ب.ظ

مردک بیشعوری که پاسخ میدی مگر اون برادر اهل سنت که
نظر داد به کسی توهین کرد که بهش گفتی ابله

خدا را شکر که چیزی برای گفتن ندارید جز ترور شخصیت و یکسری حرف های تکراری وناسزا گویی

در ضمن شبکه سلام اگه توانایی رو درویی و مناظره داره که نداره تا الان
بسم الله

در حال حاضر هم شبکه نور اعلام امادگی برای مناظره رو درو کرده و هم دیگر علمای اهل سنت همچون دکتر ملازاده که ۸ ساله پس از شکستی که ملا قزوینی روتو شبکه المستقله داد
و برنامش با کمی جستجو تو فیس بوک میتونید ببینید که جناب قزوینی تون چه فظاحتی ببار اورد

البته نا گفته نماند همان جناب قزوینی رو اگه اون لبتاب معروفش بگیرید ازش و اون چند تا سی دی که ازش رو خوانی میکنه رو قایم کنید بنده خدا کل علمش بباد میره واسه همینه که فقط با ایشان باید غیر حضوری مناقشه یا مناظره کرد

در ضمن سایتت بچه جون خیلی بعضی اخبارش خنده داره

خدا همه رافضیان رو هدایت کنه اگه قابل هدایت نیستن شر انها را از جماعت مسلمین بردارد
امین

دکتر ملا زاده ابله رو میگی؟
اون رو که ۱۰۰۰۰تا سنی میگن دیوانه و وهابیه
کلمه ابله هم لایق اون کورانی هست که به اسم قران ادم میکشن و ....
بنده هم وکیل وصی اقای قزوینی نیستم.تو که راست میگی.۱۰۰ بار خودم زنگ زدم المستقاه قطع میکنن وقتی کم میارن

محمد علی افغان جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:38 ب.ظ

با عرض سلام بنده محمد علی افغان
عید فطر را برای علما عزیز به خوصص حضرت آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی و تمامی کارکنان شبکه جهانی اهل بیت (ع) و تمام کسانی که در راه اهل بیت(ع) زحمت میکشد
و تمام مومینین جهان تبریک و تهنیت عرض میدارم
خدا کند عید دیگر را در کنار امام زمان (عج) تجلیل کنیم
خواهش مندم برای فرج مولا و آقای ما دعا کنید

محمد علی افغان پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کسانی که در راه
اهل بیت (ع) همیشه زحمت میکشند. اجر تا به مهدی (عج)
خدا خیر تان بدهد. بنده یک سوال دارم .
من چه قسیم انسان هستم. وقتی که وهابیان را میبنم
با صدای بلند بر پیامبر و اهل بیت پاک اش صلوات می فرستم
می فرمایم خدایا به مولا مهدی اجازه ظهور بدهید
نام های امامان را بر زبان می یاورم. البته به زبان عربی
در خانه وهابیان امارات متحده عربی
چرا من این گونه هستم . وقتی که حرفهایم به پایان میرسد
بسیار خوش میشوم و من را کیف میکنم
وقتی که وهابی را میبنم به سمت آن به حرکت میشوم
وقتی که اقای وهابی از پیش چشمان من گم میشود
بسیار خون جگر می شوم
و البته با خود به آن مردی وهابی فاش نمی دهم
و مسل آنها فکر کشتن نمی کنم
فقط همین صلوات فرستادند و نام های امامان را گرفتند
و در خواست کردن از خداوند به ظهور مهدی (عج)

و سلام
لعنت به وهابیت. لعنت به دشمنان اهل بیت . لعنت به کسانی که
از لباس اسلام اسفاده میکند . لعنت به کسانی که بقیع را
تخریب کردند . لعنت به ال سعود . لعنت به ابوبکریان
لعنت به عمریان لعنت به عسمایان . لعنت به قاتل ان حضرت زهرا
(س) لعنت بر کسانی که از این مشریکان مسل ابوبکر عمر
عسمان پیروی می کند
دسلام
دورد بر محمد و ال محمد
خدا به مولا مان مهدی اجازه ظهور بدهید و ما را از دست این
عمریان خلاص کنید


خادم الزهرا جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:29 ب.ظ

به شما سنی ها توصیه میکنم کمی مطالعه داشته باشید .کتاب اسرار آل محمد به شما بیشتر کمک میکنه تا بفهمید از کی پیروی میکنید .

مصطفی شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:41 ق.ظ

سلام به همه برادران بنده مصطفی حیدری از کشور پاکستان برای شما این نظر را نوشته ام که بنده سنی بودم اما به دلایلی مثبتی به پیروان امام علی {ع} پیوستم من هرگز کاری را کور کورانه انجام نمیدهم و چیزی را قبول نمیکنم من هم چون شیخ بزرگ وهابیت جناب اقای دکتر محمد تیجانی سماوی بسوی صراط مستقیم هدایت شدم و پیروان سرسخت اهل بیت گشتم و الان هم به شما برادران اهل تسنن توصیه میکنم که عاقلانه فکر کنند و چشمهایشان را باز کنند و ببینند که ما سرگرمی کفار شده ایم انها دین وهابیت را در این قرن رایج کرده و میخاهند ما مسلمانان را بجان یکدیگر بیندازند و توسط خودمان ما را از بین ببرد من فقط میگویم عاقلانه درباره این فکر کنید که ایا این طور است یا نه؟

مصطفی شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:24 ق.ظ

سلام ببخشید میشه کمی با دقت جوابا رو بنویسید اخه اینو اهل سنت هم میخونن شما گفتین ۴ خلیفه یعنی امام علی {ع} رو هم اشارو کردین.

سلام
من کجا نوشتم ۴ خلیفه؟

مصطفی شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 ب.ظ

سلام شما یک بار جوابی که به صلح داده اید ببینید اونجا متوجه میشید البته منو خیلی ببخشید ولی احتیاط شرط است.

شبکه سلام بسیار مناظره گذاشته.سند بیار 4000 شیعه سنی شده.خلیفه کیلو چنده؟قرآن و پیامبر از امام یاد کردند که معصوم هست نه 4تا خلیفه ابله
اینجا باید یه ویرگول بعد از کلمه خلیفه که فراموش کردم.چون اهل سنت ۴خلیفه میگن و علی ع سلام رو جزء خلفا میدون نه امام.
یا حق

سعید شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 ب.ظ http://www.mojesokhan.blogsky.com

سلام
من سعید هستم
متولد شهرری
اصالت آذربایجانی(میانه) جایی که همه شیعه هستن
وبلاگمم هم میتونید ببینید
توش سخنان زیادی از حضرت علی می تونید پیدا کنید
اینو میگم که مطمئن بشید این حرفایی که میزنم رو یه وهابی یا سنی نزده
من فکر میکنم شبکه اهل بیت از خیانت کار ترین شبکه ها نسبت به اسلام و دین حضرت محمد هست چرا که جز تفرقه افکنی و ضربه زدن به دین اسلام هیچ کار دیگه ای انجام نمیده
ما مسلمانان چه شیعه و چه سنی خودمان هم نمیدانیم برای چه باهم میجنگیم
از شما میپرسم
به نظر شما اصل چیه
قران
اسلام
حضرت محمد
اهل بیت
خلفا
یا نه
اصل خداست
و دین راهیست که ما رو به سوی خدا میکشونه
و حضرت محمد هم اومد که خدا رو به ما بشناسونه
اهل بیت هم همینطور
و بقیه یاران نبی اکرم که خلفای راشدین هم بین اونها بودن
همه و همه قرار بود که خدا رو به ما بشناسونن
کشته ها دادیم که اسلام زنده بمونه
اسلامی که ما رو به خدا میرسونه
حالا با یه اختلاف
نه دینی مونده
نه پیامبری
نه اهل بیتی
همه و همه به دروغ ادعا میکنیم که شیعه هستیم
سنی هستیم
مسلمان هستیم
در صورتی که اگه به حقیقتمون بنگریم خودمون هم نمیدونیم چی هستیم
نمیفهمم دلیل این همه دشمنی چیه
این که علی حق بود یا عمر
نمیدونم چرا علی خودش با عمر دشمنی نمیکرد
چرا کلثوم رو به عمر داد
یا چرا پیامبر دختر ابوبکرو گرفت
یا چرا عثمان دوتا از دخترای پیامبرو گرفت

تو رو خدا بس کنید
دشمنی تا کی
آی شیعه ها با شما ها هستم
بیاید اگه حتی خلفا رو هم قبول نداریم حداقل توهین نکنیم
ما با تمام مسلمونا حداقل تو 5 تا چیز مشترکیم
خدا
دین
کتاب
پیامبر
قبله
باور کنید اصل خداست
تو رو خدا اینقدر به کسانی که هم پیامبر ما رو قبول دارن
هم دینمونو
هم خدامونو
هم کتابمونو
هم قبلمونو
توهین نکنید
به وبلاگم هم سر بزنید
خوشحالم میشم

سلام
من یه ادم مسیحی منطقی رو ترجیح میدم ۴تا سنی یا وهابیه بی علم
ایه قرآن میگه ولی شما همون کسیه که در نماز زکات میده.آیه قرآن میگه که از اهل بیت ژیروی کنید
۱۲سال تحقیق کردم به من نگید کی حقه و کی نا حق
بحث سر شیعه سنی نیست.بحث سر احقاق حقانیته.اون زمان که ژیامبر دختر به اونها داد اول اسلام بود و برای این بود تفرقه نیفته ولی تو قضیه سقیفه لعنتی افتاد.
وقتی خونه دختر ژیامبر رو اتش میزنن و کتک میزنن و .... مگه میشه خفه خون گرفت؟
برید ببینید این سنی ها و وهابیها چه بلایی سر خاندان ژیامبر و اسلام آوردن

عثمان بودم اما نامم راتغییردادم به پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:17 ب.ظ

باسلام ضمن عرض درود بنده یک سنی مذهب بسیارمتعصب بودم اما به برکت شبکه سلام شیعه شدم وشیعه شدن این نبود که فلان اخوند یا فلان ملا من را شیعه کند یک کم برایم این اتش زدن خانه ی خانم فاطمه زهرا س مساله داربود.دنبالش را گرفتم وقتی پی به جنایات عمربردم به شدت ناراحت شدم باورم نمی شدیک ترم دانشگاه را نخواندم سفت وسخت دنبال قضیه را گرفتم .وبحمد خداوند شیعه شدم.وچون پسرارشد خانواده بودم توانستم خانواده ام را شیعه نمایم وبحمدلله الان با خانمی ازشیعه نامزدشده ام داماد هم ازشیعه گرفته ایم واقعا خجالت می کشم که مدتی نااگاهانه ازتسنن بودم خیلی متعصب بودم خاک برسرم برای حل مشکلات زندگی به عمرمتوسل می شدم واقعا شرمنده که مطلب فوق را اشاره کردم. عمر اگرهیچ کاری نکرد همین بس که بادست به صورت فاطمه زد سیلی به گونه ی یک دانه ی رسول خدازدحضرت زهرا شرمنده اتم که مدتی سنی بودم نفهمیدم خربودم.
من ازطریق شبکه ی سلام شیعه شدم خداشاهده است خودم تحقیق کردم خودم زحمت کشیدم وقت گذاشتم تمام مطالب شیعه که اسناد داده بودند ازمنابع تسنن را خواندم شاخ دراوردم که خودسنی می داند قضیه چه بوده بازبه این مساله اصرارمی کند.
خدایا شاکرم که قبل ازمرگم من راازظلمات بیرون اوردید.
اقای محمدعلی افغان درود درود هزاران سلام برتو برتمام شیعیان مظلوم دریمن شیعیان مظلوم درافغانستان وشیعیان مظلوم درعربستان ومصر
الان درشناسنامه ام اسمم را تغییردادم ونامم هست خاک پای علی ........قبول نمی کردند انقدراصرار کردم وگریستم تا به این جمله رضایت دادند وثبت کردند.

سلام برادر هدایت شده
خوشحالم به برکت هدایت الهی و لطف اهل بیت شیعه شدی و با علم و تحقیق شیعه را انتخاب کردی
از درگاه خداوند برای خودت و خانواده ات ارزوی موفقیت دارم

فرشاد سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:51 ب.ظ

این جماعت به ظاهر سنی که نمیتونن تشخیص بدن حق با کیه فردا چجوری میخوان دجال و از حضرت مهدی قائم تشخیص بدن من راه عرفان رفتم عرفان یعنی عشق به خدا و اهل بیت.یا علی مدد راستی علی یعنی بالا برنده اسم خدا هم هست من ۱۸ سالمه بازم یا علی

سلام
احسن بر شما
چه مثال زیبای زدید.علی ع یار و یاورتان
یا حق

سارا شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 ب.ظ

یاعلی دوستان
نمیدانم باید بااین جماعت که ذهنشان پراز کینه نورهدایت علی (ع) است چه باید گفت بخدا که روسیاهی قیامتشان دلهای مارا را به وجد خواهد آوردکسی که بااهل بیت پیامبر ونور دیدگان او دشمنی میکند چگونه میتواند هدایت شود وچگونه خود را مسلمان به شمار می اوردگوهری تابناک چون علی َ(ع) را با خلیفه غاصبی چون عمر معامله کردن تنها برآزنده یک کافراست که هیچ از هدایت پیامبران درس نگرفته وبا شریعت محمد(ص) میانه ای ندارد خداوند خود لعنت کند دشمنان محمد و جانشینان برحقش را که همانا کسی نیست جز وجود مبارک مولایم علی و آل طاهرش

مرتضی نوکر علی چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:28 ب.ظ http://mortazashokri.blogfa.com

با عرض سلام وخسته نباشید خدمت شما زحمت کشان.
وهابیان وسنی ازکافر هم بدتر هستند چون میگن ما پیامبر(ص)روقبول داریم ولی توکتابهای خودشون هم هست که پیامبر (ص)فرموده اندکه علی تونسبت به من مانند هارون به موسی هستی با این تفاوت که بعد از من هیچ پیغمبری نمی آید.
تورو خدا سنیان یکم فکر کنید فکر کردن بهتر از هفتاد سال عبادت است.
التماس دعا

سلام
همه سنی ها اونجوری که شما میگین نیستن
اکثرا بی علم خطا میگن و کور کورانه.
یا علی

علی بگماز دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:34 ب.ظ

سلام من میخواستم یه شعر بگم به کوری چشم هر چی عمریه
تمام لذت عمرم همین است که مولایم امیر المومنین است
عبادت بی ولایت حقه بازی است اساس مسجدش بتخانه سازی است
چرا سنی نمی خواهد بداند
وضوی بی ولایت آب بازی است
اهل سنت که سر از خط علی میپیچند
پس چرا موسم حج دور علی میپیچند
یا حیدر مدد

دوست دار مرتضی علی پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:01 ب.ظ http://nashenas0251.blogfa.com

سلام دوستان و دوست داران مرتضی علی
من یه شیعه هستم از شهر قم از شهر خواهر علی بن موسی الرضا(ع) از شهر دوست داران اهل بیت عصمت و طهارت از قم
نظرات دوستان و برادران را در بالا همه را مطالعه کردم
ولی یه چیزی هنوز مبهم است ابهام از طرف ما است ما شیعه ها ما بچه شیعه ها ما دوست داران حیدر کرار ما شیعه ها
تبیلغات وهابیت زیاد است تبلیغات ما هم باید زیاد باشد حق ماندنی و باطل رفتنی است باطل هیچ وقت ماندنی نیست حق است که حق است و حق ماندنی است این وعده خدا در قرآن است که ما مومنان را وارثان زمین قرار می دهیم
در مورد حق بودن مرتضی علی هیچ شکی نیست حتی دشمنان حیدر هم این را می دانند و به آن معترف اند حتی همین وهابی های بی پدر و مادر همین گروه احمق دست نشانده انگلیس !
اما ما یه کم دیر جنبیدیم بچه شیعه ها یه کم دیر جنبیدیم ها باید بیشتر به خودمان بیایم باید حق را به تمام دنیا معرفی کنیم
کسی حق خواه و حق طلب بود عاشق مرتضی علی می شود فقط یه کم اطلاعات جامع به تمام دنیا برای همه برای دیگران !
پس بچه شیعه ها بیشتر بجنبید همین الان و دیر است دیر
دست مرتضی علی نگه دارتون عزیزان
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابعا لهو علی ذلک .
یا مرتضی علی
دوست دار حیدر کرار

هدایت شده چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ب.ظ

سلام من یک شیعه سنی شده هستم.هیچ ملایی من را سنی نکرد من کتاب های احمد کسروی را خواندم.به دور و برم نگاه کردم به مراسم های دختر بازی و مسخره ی خودمان که اسمش را گذاشته بودیم عاشورا به مظلومیت های اهل سنت و به شهیدانشان که فقط گناهشان گفتن نام الله بود.علی(ع) و عمر (رضی الله عنه) اصحاب پیامبرند.یادمان باشد دختر علی زن عمر بوده چرا الکی دارید دروغ به مردم تحویل میدهید.شما را به ادب و نزاکت دعوت میکنم به قول امام حسین(ع) اگر مسلمان نیستید آزاده باشید.

سلام
فکر کردی سایت من چیه یا کجاست؟ملت خر نیستن عزیز برادر.بهتره جای دیگه ای تبلیغ احمد کسروی رو کنی
حالا که سنی شدی برو کتب مرجع سنت رو هم مو به مو بخون تا ببینی چند 100 مورد توش از حدیث کسا و نادونی خلفا و اینها اومده
من اصلا دین نداشتم و 10سال طول کشید تا شیعه شدم.تو با 2تا کتاب کسروی سنی شدی؟دمت گرم جهشی پاس کردی درسهات رو احتمالا
اینم بگم من هیچ آخوندی رو قبول ندارم به جز بیت حسینی شیرازی و آقای وحید و اینها.
با بن لادن مهشور بشی

هادی سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 ب.ظ http://www.mahdavyat.blogfa.com

سلام علیکم
خوبی برادر شیعه ؟
به پاهات بوسه میزنم که خون و غیرت علوی داری
به پاهات بوسه میزنم که در مقابل این نجاسات عمری ایستادی و توهین ها و تهدیداتشون رو به جان خریدی به خاطر مولایمان علی
بدان که در برار این توهین ها خداوند اجری عظیم قرار داده ما که برای اهل بیت جان میدیم و هر روز از این بی سوادان عمری تعنه ها و توهین ها می شنویم باید برای ظهور سرورمان و آقامان و اماممان دعا کنیم که با ذوالفقار حیدری جواب این بی ناموسان رو بده
خداوند به تمامی شیعیان طول عمر بده گرفتاری همه شیعیان رو حل کنه و غم و اندوه از شیعیان برطرف کنه و از همه مهمتر انتظار رو برای فرج به سر برسونه تا چشممون به جمال یوسف شیعیان منور کنه
یااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا حیدر کرار

نوکر خاندان علی شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ب.ظ

سلام عزیزم من یه شب داشتم شبکه کلمه راو نگاه میکردم وبحث درباره دین اسلام بودباخودم گفتم عجب دینی بوده وماشیعیان به خطابودیم تااینکه ازجانب خدا یه وهابی زنگ زد وگفت که من درتشیع جنازه شیعیان حاضربودم واونا می گفتن که اگر نکیرین سئوال کردن خدایت چیست بگو علی ودینت ومذهبت و... وفورا اون سه نفر (هاشمی منصوری خدمتی)فورا بدون تحقیق وبا شاخ وبرگ دادن اعلام کردند که آقا درسته وفلان خونم به جوش آمد خداشاهد مریض شدم ومتاسفانه امکان تماس نداشتم برادر به گوش خر چه میخوانی ماهرچه می گوییم امام پرست قبرپرست نیستیم ما احترام میگذاریم به این آقایان باز حرف خودشان را می زنند اینها الحمدالله کورکرند لجبازند ولشان کنید درهمان کورکری بمانند وبا اسلافشان محشور شوند آمین

وهابیون چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ق.ظ

ای مردک نادان أتشی براه انداختی که شعله هاش هرروز بیشتر زبانه میکشه و طولی نمیکشه که خودت اولین قربانی این اتش بازی خواهی شد.ما همکی دست به دست هم دادایم تا جواب جسارتهایت را با جنک ودندان نشانت بدهیم منتظرباش.

به به بازم تهدید
شیعه علی رو با تهدید نترسون بزدل بیچاره.بدو برو بمب وصل کن به خودت بری بهشت بدبخت.

مریم پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 ب.ظ

سنی های عزیز بفرمایند که در مورد واقعه ی غدیر چه نظری دارند؟ درمورد سخنانی که پیامبر در اون روز گفتند و این سخنان مکررا در کتب اهل تشیع و اهل سنت نقل شده است.در کتاب صحیح بخاری که یکی از کتب مورد اعتماد سنی هاست نیز ذکر شده است. پیامبر دست علی را بلند کرده می گوید هرکس که من مولای اویم،علی مولای اوست.و از خدا می خواهد که خدایا دشمنان علی را دشمن بدار و دوستان علی را دوست بدار.

aboololo جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:07 ب.ظ http://myaboololo.blogfa.com

باسلام خدمت دوستان عزیزم.....وبلاگ ابولولوباموضوعاتی پیرامون:
1-دستگیری عامل تخریب مرقدحجربن عدی
2-تصویرمنتشرشده ازحجربن عدی
3-به آتش کشیدن مقام جعفرطیارتوسط وهابیت
به روزمیباشیم....منتظرنظرات سازنده شماعزیزان میباشیم.....
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد