افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

توهین مأموران سعودی به بانوان شیعه

منابع آگاه از شهر مدینه منوره خبر می‌دهند که عصر روز گذشته بیش از 2 هزار شهروند شیعه از کشورهای عربی در اعتراض به توهین و دست درازی مأموران کمیته امر به معروف و نهی از منکر عربستان به زنان شیعی، دست به اعتصاب گسترده در مقابل بقیع زدند.

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از شیعه انلاین ،مقامات مسئول عربستانی ضمن بی توجهی به رفتار توهین آمیز مأموران خود،اقدام اعتصاب کنندگانی که به حرکت نیروهای سعودی اعتراض کردند را تلاش برای ایجاد هرج و مرج و آشوب متهم نموده و 5 تن از اعتصاب کنندگان را بازداشت کردند. 

منابع آگاه در ادامه افزودند: مأموران کمیته امر به معروف و نهی از منکر عصر روز جمعه با ایجاد مزاحمت برای زائران شیعه، به زائران زن اهانت کرده و از کلمات ناپسند و فحاشی استفاده کردند. در همین حال "محسن ردادی" سخنگوی پلیس منطقه طی اظهاراتی گفت: این زائران شیعه آشوبگر هستند و با تجمع مقابل بقیع، صدای خود را بیهود بالا بردند.

گفتنی است اعتصاب کنندگان شیعی، شعارهایی چون "الله أکبر" و "هیهات منا الذلة" سر می‌دادند. نیروهای امنیتی عربستان به تعداد زیادی از آنان نیز با لباس شخصی در محل حاضر شده بودند، اقدام به فیلم برداری کرده و سپس 5 تن از اعتصاب کنندگان را بازداشت کردند

از سوی دیگر روزنامه‌های "الریاض" و "الوطن" چاپ عربستان سعودی در شماره صبح امروز خود ضمن انتشار خبر برگزاری این اعتصاب، اعتصاب کنندگان را به تلاش برای برهم زدن نماز جماعت مسجد النبی(ص) متهم کردند.

شایان ذکر است این روزها که سالگرد وفات پیامبر(ص) است، هزاران شیعه عربستانی و دیگر کشورهای عربی برای زیارت مرقد مطهر رسول الله(ص) به مدینه منوره رفته‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد