افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

فتوای وهابیون کویت: با شیعیان دادوستد نکنید

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از ابنا، فتوای عدم تجارت با شیعیان از سوی تعدادی از علمای افراطی کویت در چند مسجد در کویت اعلام شد.

یک منبع کویتی در مصاحبه با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: مساجدی در "الجهرا" و "حولی"، شاهد اعلام این فتواهای افراطی بوده اند.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: نیروهای اطلاعاتی و امنیتی فعالیت این گروه که قصد برانگیختن فتنه مذهبی دارد را زیر نظر گرفته و تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کرده‌اند.

گفتنی است در این فتوا تجارت با هر شهروند شیعه در کویت و همچنین مغازه ها و اماکن تجاری آنها ممنوع اعلام شده است در حالی که شیعیان حداقل 40 درصد از جمعیت کشور کویت را تشکیل می‌دهند

 
بدبختا هر روز فتوا بدین تا ببینم کجا رو میگیرید.زمان پیامبر ص یهودی و مسیحی و مسلمون کنار هم دادوستد میکردن

نظرات 2 + ارسال نظر
انعکاس آب شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:02 ب.ظ http://www.enekaseab.blogsky.com

دوست خوبم به نظر من راههای ورود به بهشت اثبات دین مسح(عَ) یا محمد(ص) یا....به صورت علمی یه فقهی نیست و خداوند متعال هیچ احتیاجی به این اثباتها نداره.من میدونم کارهایی که این وهابیون میکنند واقعا وحشتناک و دور از انسانیته.ولی در بیین شیعیان هم تندرو وجود داره.من نمی گم بی خیال مذهب ولی قبول کن که مذهب خرافی زندگی انسانی رو به قهقرا میبره.
دین محمد همان است که دین عیسی و دین موسی همان دین ابراهیم است و....سایر پامبران الهی.و البته به مرور زمان و با توجه به درک مردم کاملتر شده است.
تمام پیامبران همگی یک پیام را دارند و آن هم تئحید و یگانگی خداوند متعال است.
خداوندی که عشق است و لازمه رسیدن به او و تکامل انسانها هم عشق ورزیدن و دوست داشتن چرا که ما جزیی از وجود لایتناهی اوییم.
من میگم درگیر چیزهای جزیی در ادیان نباشیم.این وهابیون و امثال اینها چون خودشون رو درگیر جزییات مذهب کردهاند اینقدر به حیوانیت رو کرده اند.
در صورتی که هیچی از واقعیت آفرینش نمیدونند.همش خرافه پرستی میکنن.شما سخنان آقای دانشمند رو در باره مسلمانان سنی شنیده اید؟
من خودم شیعه هستم ولی از وجود افرادی چون ایشون تاسف میخورم. برید ببینید چه توهینی به مسلمانان سنی کرده اند.من هیچ کدوم از حرفهاشون رو قبول ندارم.من به جامعه انسانیت احترام میگذارم حال میخواد یهودی باشن ،مسلمون باشن و با حتی بهایی.شاید در بین وهابیون هم انسان پیدا بشه ...نه؟

سلام
سعی نکنیم از حقیقت دین فرار کنیم.سالها تحقیق من رو هم نمیتونید زیر سوال ببرید.طبق حدیثی که خود پیلمبر نقل کردن به ۷۲فرقه تقسیم میشن مسلمونا که فقط یک فرقه به بهشت میره و الباقی جهنمی هستند.من کاملا مخالف توهین و دشنام به اهل سنت هستم و اینکه ۳خلیفه بودن که اسلام رو به بیراهه کشوندن و موجب شدن امام حسین ع اون وقایع براشون اتفاق بیفته.و ۱۰۰۰۰ مورد شبیه اون که باعثش سنی ها بودن.من سالها تحقیق کردم و با علم میگم که شیعه حقه ولی هیچ شیعه ای حق توهین نداره به دیگری.حدیث داریم که توهین به اهل بیت محاربه با خدا و کفر محسوب میشه و اگر علمای شیعه میگن اهل تسنن برادر دینی ماست به خاطر مسائل سیاسی وگرنه ائمه بار ها گفتن که اینان کافرن.اقای دانشمند هم نباید توهین میکرد ولی ۱۰۰۰ تا کلیپ و فیلم دیدم که چه توهینهایی به اهل بیت و شیعیان داره میشه .در ضمن حرفهایی که در مورد عمر میزنه و.... تماما در کتب تاریخ اسلام هست و سندیت داره .در مورد حرامزاده بودن هم خود اقای دانشمند میگه که خود پیامبر گفنه در طواف اگر......
سعی کنید کتب علمی اهل تسنن و شیعه رو بخونید تا حقیقت براتون اشکار بشه

سه نقطه شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:44 ب.ظ

سلام
من نظرم اینه که به شما دسترسی بدم تا شما بتونید مطالبتون رو بزارید شما لطف کنید ایدی خودتون رو برای من ارسال کنید تا بیشتر باهم صحبت کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد