افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

افشاگری از جنایات وهابیها +۱۸

شهادت جمعی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران در سیستان به دست مالک ریگی

سردار شوشتری، جانشین فرمانده زمینی سپاه و برخی دیگر از فرماندهان سپاه در شهر سرباز استان سیستان و بلوچستان به مقام شهادت رسیدند.

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از تابناک ،فرماندهان نیروی زمینی سپاه در محدوده پیشین شهرستان سرباز ترور شدند.

سردار شوشتری که با هدف شرکت در نشست سران طوایف و ریش‌سفیدان، راهی منطقه پیشین در محدوده منطقه سرباز شده بود، به دست افراد ناشناس، مورد حمله قرار گرفته و ترور شد.

همچنین در گزارش خبرگزاری فارس آمده است،‌ صبح امروز در اقدامی تروریستی، جمعی از فرماندهان سپاه استان سیستان و بلوچستان به فیض شهادت نایل آمدند.

در این اقدام تروریستی، سردار نورعلی شوشتری، جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده قرارگاه قدس،‌ سردار محمدزاده فرمانده سپاه استان سیستان و بلوچستان، فرمانده سپاه ایرانشهر و فرمانده سپاه سرباز و فرمانده تیپ امیرالمومنین (ع) به شهادت رسیدند.

این اقدام تروریستی، هنگامی رخ داد که این گروه از فرماندهان در تدارک برگزاری همایش وحدت میان عشایر شیعی و سنی کشور بودند.

در اقدام تروریستی صبح امروز در استان سیستان و بلوچستان، گروهی از سران قبایل و عشایر استان نیز به شهادت رسیده‌اند. بر پایه این گزارش، شمار شهدای این اقدام کور تروریستی، حدود بیست نفر برآورد می‌شود.

توضیح:این عبدالمالک ریگی چرا تا الان دستگیر نشده؟چون با پاکستان بده بستون دارید آقایون؟بسته دیگه آخه چقدر این کثافت باید جنایت کنه و هیچ کاری نمیکنید؟ هی راه بیایید با این وهابیهای سیستان و پاکستان.فردای قیامت چی میخاهید بگید؟فقط میتونم بگم بی عرضه اید همین

نظرات 1 + ارسال نظر
علی اصغر گاموری ارشدی فر چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:21 ب.ظ

یا سلام
لعن ا... القوم الظالمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد